آفتاب

رژیم صهیونیستی غزه را بمباران کرد

رژیم صهیونیستی غزه را بمباران کرد

غزه - ایرنا- جنگنده های رژیم صهیونیستی عصر دوشنبه اقدام به بمباران بخش هایی از باریکه غزه در فلسطین اشغالی کردند.

به گزارش ایرنا، در جریان این بمباران سه موشک به طرف چند نقطه در غزه شلیک شد.هنوز از خسارت های این بمباران گزارشی مخابره نشده است.
به دنبال بمباران باریکه غزه و برخی از پایگاه های تخلیه شده گردان های قسام ، جنگنده های صهیونیستی شهر رفح و شرق خان یونس را نیز در باریکه غزه بمباران کرد.
در پی تحولات امروز در غزه اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) با صدور بیانیه مطبوعاتی تاکید کرد، فلسطین امروز در همه عرصه ها و در همه سطح ها و در همه جبهه ها در قدس و کرانه باختری و غزه و اسرای داخل زندان های اسرائیل مورد هجمه قرار گرفته است.
وی در ادامه این بیانیه که رونوشت آن در اختیار خبرنگار ایرنا قرار گرفت، افزود، ما باید این هجمه همه جانبه را با وحدت ملی و هماهنگی در سطوح عالی با برادران عرب مواجهه کنیم.
رئیس دفتر سیاسی حماس تصریح کرد، قدس و اسرای فلسطین و کرانه باختری باعث وحدت ما می شوند و راهپیمایی های بازگشت باعث می شود ما گردهم آییم
هنیه خاطر نشان کرد، اگر دشمن صهیونیستی خطوط قرمز خود را رد کند ملت ما تسلیم نمی شود و مقاومت توانایی بازدارندگی آن را دارد.
در همین حال جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) امروز با صدور بیانیه ای اعلام کرد که دشمن اشغالگر خود را در مقابل یک مقاومت سرسخت خواهد دید که برای نبرد بازدارندگی و دفاع از ملت فلسطین آمادگی کامل دارد.
پیشتر احمد مدلل از فرماندهان جنبش جهاد اسلامی فلسطین در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در غزه تاکید کرده بود که تل آویو با قواعد درگیری در میدان نبرد آشناست و به دشمن گفته شده که پاسخ بمباران را با بمباران و خون را با خون خواهیم داد.
وی تصریح کرد: اگر دشمن صهیونیستی تهدیدهای خود را برای ریختن خون فلسطینیان عملی کند، مقاومت ساکت نخواهد ماند، دشمن صهیونیستی می داند که مرکز هماهنگی بین نیروهای فلسطینی توانسته قواعد درگیری را در میدان نبرد ثابت کند.
پیش از این ارتش رژیم صهیونیستی مناطق مرزی با غزه را مناطق بسته نظامی اعلام کرده و پناهگاه ها را به روی شهرک نشینان در این مناطق گشوده بود.
بر اساس گزارش رسانه های صهیونیستی، مسیر فرود هواپیماها در فرودگاه بن گوریون واقع در تل آویو به دلایل امنیتی تغییر کرده است.
همچنین نیروهای پیاده نظام ارتش رژیم صهیونیستی در مرز سرزمین های اشغالی و غزه به حالت آماده باش در آمدند.
شبکه خبری المیادین نیز در خبری فوری اعلام کرد که هواپیماهای رژیم صهیونیستی حملات خود به غزه را آغاز و دو مقر نیروهای مقاومت در عسقلان و بدر واقع در شمال نوار غزه را هدف قرار دادند.
پیش تر احمد مدلل' از فرماندهان جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکیدکرد، تل آویو با قواعد درگیری در میدان نبرد آشناست و به دشمن گفته شده که پاسخ بمباران را با بمباران و خون را با خون خواهیم داد.
بر اساس برخی اخبار منتشره دو تیپ از نیروهای صهیونیستی امروز (دوشنبه) عازم مناطق اطراف غزه شده اند که از 13 سال تحت محاصره است.
روز دوشنبه بر اثر اصابت یک موشک به تل آویو 6 تن از صهیونیست های ساکن در آن زخمی شدند.
شبک**خاورم*1436**1708
کد N2123189

وبگردی