آفتاب

امداد رسانی نیروهای نظامی در محور خوش ییلاق

امداد رسانی نیروهای نظامی در محور خوش ییلاق

گنبدکاووس - ایرنا - شرایط بد جوی اوضاع محور خوش ییلاق را از حالت عادی خارج کرده و نیروهایی از ارتش و سپاه برای امداد رسانی به منطقه اعزام شده اند.

به گزارش روز سه شنبه خبرنگار ایرنا، شرایط در محور خوش ییلاق شب گذشته به گونه ای بود که دو دستگاه نفربر سپاه برای امدادرسانی عازم این منطقه شدند و بنا به اعلام مسئولان پادگان ارتش در گنبدکاووس، این یگان نظامی نیز یک دستگاه خودرو کرایس که مجهز به وینچ برای بکسل کردن خودرو هاست، اعزام کرده است.
فرماندار شهرستان آزادشهر بامداد سه شنبه در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: تمام عوامل ستاد بحران به همراه دو مدیرکل راهداری و مدیریت بحران استان از شب گذشته در این محور هستند و از نزدیک بر روند امدادرسانی ها نظارت کرده و تصمیمات مقتضی اتخاذ می شود.
سیدرسول حسینی بیان کرد: از آنجایی که در چند نقطه از محور خوش ییلاق ریزش کوه را شاهد بودیم و از همین رو تردد خودروهای دولتی برای امدادرسانی به سختی امکانپذیر بود با هماهنگی های انجام شده با سپاه پاسداران برای امدادرسانی بهتر تقاضای نفربر کردیم.
وی افزود: در راستای امدادرسانی بهتر تیپ 58 تکاوری شهرستان شاهرود نیز از بالادست محور خوش ییلاق قصد ورود و امداد رسانی به خودروهایی را دارد که در خارج از محدوده شهرستان آزادشهر درگیر برف و کولاک می باشند.
با توجه به وضعیت حاکم بر محور خوش ییلاق، تلاش خبرنگار ایرنا برای حضور در صحنه به دلیل مسدود بودن راه و ممانعت نیروهای مستقر در جاده به جایی نرسید.
بنا به اعلام اداره هواشناسی گنبدکاووس در محور خوش ییلاق که راه ارتباطی استان گلستان به سمنان از شرق این استان و محدوده شهرستان آزادشهر است، 60 سانتی متر برف باریده و هم اکنون نیز کولاک و برف وجود دارد.
شهرستان آزادشهر با بیش از 95 هزار نفر جمعیت در شرق گلستان قرار دارد.
9433/1860
کد N2119362

وبگردی