آفتاب

آغاز پنجمین بازارچه اقتصاد مقاومتی و بهار ایرانی در شهرک شهید محلاتی

آغاز پنجمین بازارچه اقتصاد مقاومتی و بهار ایرانی در شهرک شهید محلاتی

پنجمین بازارچه اقتصاد مقاومتی و بهار ایرانی با حضور ۷۰ غرفه و ۶۰ تولید کننده از ۱۶ تا ۲۶ اسفند با هدف حمایت از تولیدکنندگان داخلی در مجموعه ورزشی الغدیر شهرک محلاتی آغاز به کار می‌کند.

به گزارش آفتاب، ابراهیم احمدی، دبیر برگزاری پنجمین بازارچه اقتصاد مقاومتی و بهار ایرانی با اشاره به برگزاری این نمایشگاه اظهار کرد: پنجمین بازارچه اقتصاد مقاومتی و بهار ایرانی با حضور ۷۰ غرفه و ۶۰ تولید کننده از ۱۶ تا ۲۶ اسفند با هدف حمایت از تولیدکنندگان داخلی در مجموعه ورزشی الغدیر شهرک محلاتی آغاز به کار می‌کند.وی افزود: هدف از برگزاری این بازارچه تولید مایحتاج شهروندان این منطقه برای نوروز ۹۸ است.

احمدی ادامه داد: این بازارچه در راستای حمایت از تولیدکنندگان داخلی بر پا شده و از تمام تولیدکنندگانی که کالای با کیفیت با قیمت‌های مناسب داشته اند دعوت شده تا در این بازارچه حضور داشته باشند.وی تصریح  کرد: برای نمونه تولیدکنندگان فرش حاضر در این بازارچه از لحاظ کیفیت در دنیا بی رغیب هستند.

احمدی گفت: در این بازارچه ۷۰ غرفه سوغات و صنایع دستی شهر‌های یزد، کرمانشاه، اصفهان، مشهد، گیلان، تبریز و ارومیه، فرش، تابلو فرش‌های دستباف، کالای خواب، پوشاک و لوازم خانگی را با تخفیف ۱۰ تا ۲۰ درصدی بدون واسطه عرضه و با توجه به استقبال شرکت کنندگان در این بازارچه احتمالا تا ۲۸ اسفند ادامه داشته باشد.

وی با اشاره به قیمت اجناس در نمایشگاه بیان کرد: قیمت اجناس در نمایشگاه‌های بهاره بین ۵ تا ۲۵ درصد زیر قیمت بازار است و از مردم درخواست می‌کنم که کالاهای پلمپ شده را با توجه به بسته‌بندی و تاریخ انقضا تهیه کنند و در صورت بروز مشکل به بازرسی نمایشگاه اطلاع دهند.

نمایشگاه بهاره با حضور ۵۷۰ تولیدکننده

نوده‌فراهانی رئیس اتاق اصناف تهران  با اشاره به حضور پررنگ کالای ایرانی در نمایشگاه بهاره بیان کرد: عمده محصولات عرضه شده در این نمایشگاه ساخت تولیدکنندگان داخلی است و محصولات خارجی که مشابه داخلی ندارند مانند بادام هندی عرضه می‌شود.

رئیس اتاق اصناف تهران ادامه داد: در این نمایشگاه سعی شده است که از تولیدکنندگان برای حضور دعوت شود تا شعار از تولید به مصرف مصداق یابد.

نمایشگاه بهاره با حضور ۵۷۰ تولیدکننده در زمینه‌های مختلف مانند پوشاک، محصولات غذایی و بهداشتی در جنوب مصلی امام خمینی(ره) به مدت ۱۴ روز برگزار می‌شود.

منبع، باشگاه خبرنگاران جوان
کد N2108581

وبگردی