آفتاب
رئیس قوه قضائیه خبر داد

بیمارستان فوق تخصصی قوه قضائیه به زودی افتتاح می‌شود

بیمارستان فوق تخصصی قوه قضائیه به زودی افتتاح می‌شود

رئیس قوه قضائیه گفت: پروژه احداث بیمارستان قوه قضائیه از حدود یک سال و نیم قبل آغاز شده که طبق گزارش‌ها حدود ۸۰ درصد تاکنون پیشرفت داشته است.

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت‌الله آملی لاریجانی در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران با تبریک ولادت حضرت صدیقه طاهره (س)، روز مادر و روز زن، تصریح کرد: پروژه احداث این بیمارستان از حدود یک سال و نیم قبل آغاز شده که طبق گزارش‌ها حدود ۸۰ درصد تاکنون پیشرفت داشته، امیدواریم در آینده نزدیک برای خدمت‌رسانی به کارکنان قوه قضائیه و در حد میسور، خدمت به عموم مردم به بهره‌برداری برسد.

رئیس قوه قضائیه، امر درمان را از امور اساسی در جامعه دانست و با قدردانی از تلاش‌های مؤثر دولت‌ها در طول سالیان گذشته برای کاهش هزینه‌های درمان، افزود: در دستگاه قضائی نیز از ابتدا برای رفع نیازهای ضروری کارکنان، تمهیداتی اندیشیده شد که راه‌اندازی این بیمارستان نیز از جمله این تلاش‌ها بوده است. کارکنان شریف قوه قضائیه نیز مشکلات معیشتی فراوانی دارند و در خصوص بهداشت و درمان نیز باید تدابیری اندیشیده می‌شد که امیدواریم با افتتاح این مجموعه، قدمی در جهت خدمت به این عزیزان و سایر شهروندان برداشته شود.

آیت‌الله آملی لاریجانی با ابراز امیدواری نسبت به مساعدت وزیر بهداشت در زمینه تأمین نیروی انسانی برای این بیمارستان، از تلاش‌های دکتر مرضیه وحید دستجردی رئیس مرکز سلامت قوه قضائیه، طبری معاون اجرایی حوزه ریاست، وزیر سابق و جدید بهداشت، آقایان دکتر قاضی زاده هاشمی و دکتر نمکی، معاونان این وزارتخانه از جمله دکتر باقر لاریجانی و سایر کسانی که به هر نحو در پیشبرد این پروژه همکاری داشته‌اند قدردانی کرد.

رئیس قوه قضائیه گفت: تردیدی نیست که امروز خصوصاً با توجه به شرایط معیشتی موجود، هر خدمتی به مردم عزیزمان یک عمل عبادی و حسنه به شمار می‌آید و ان‌شاءالله مورد عنایت حضرت حق تعالی قرار خواهد گرفت.

نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز که در جریان بازدید از این پروژه، رئیس قوه قضائیه را همراهی می‌کرد، در جمع خبرنگاران گفت: ضمن تشکر از دغدغه رئیس محترم قوه قضائیه برای راه‌اندازی این مجموعه و تلاش همه همکاران، ان‌شاءالله تلاش می‌شود که این بیمارستان که در نوع خود واجد بهترین استانداردها و امکانات است، در بهار سال ۹۸ به بهره‌برداری برسد.

وی اظهار کرد: قول دادیم که ان‌شاءالله تمام مساعدت‌های لازم را برای تأمین نیروی انسانی این بیمارستان و همچنین اتصال این مجموعه به مجموعه‌های علمی و دانشگاهی انجام دهیم.

پروژه بیمارستان فوق تخصصی قوه قضائیه در ۶ طبقه و مجموعاً مساحتی بالغ بر ۲۲ هزار متر مربع، مجهز به ۲۰۶ تخت در بخش‌های مختلف از جمله اتاق‌های بستری، مراقبت‌های ویژه، اورژانس، ریکاوری، اتاق عمل و … با دستور رئیس قوه قضائیه از پاییز سال ۹۶ آغاز شده و با تأمین اعتبارات لازم، اردیبهشت سال ۹۸ به بهره‌برداری خواهد رسید.

کد N2106476

وبگردی