آفتاب

عطاری آنلاین و فروشگاه گیاهان دارویی هزار و چهل گیاه

عطاری آنلاین و فروشگاه گیاهان دارویی هزار و چهل گیاه

درمانی طب سنتی با کمک گیاهان دارویی به یکی از بحث های جنجالی در جامعه علمی دنیا تبدیل گردیده است.

ایرانیان از دیرباز با گیاهان دارویی آشنا هستند. همه ما به خاطر داریم زمانی که آنچنان به دکتر و دارو دسترسی نداشتیم چگونه بزرگان ما با تکیه بر دانش طب سنتی و تنها با استفاده از تجربیات خود سعی می کردند فرد بیمار را درمان کنند. جالب اینجاست که در خیلی از مواقع موفق هم می شدند. امروزه با پیشرفت علم پزشکی تاثیر روش های درمان با گیاهان دارویی برای همگان آشکار شده است. به همین خاطر روش های درمانی طب سنتی با کمک گیاهان دارویی به یکی از بحث های جنجالی در جامعه علمی دنیا تبدیل گردیده است.
در این میان عطاری آنلاین هزار و چهل گیاه با تلفیق طب سنتی و فناوری های نوین تلاش کرده است تا با ارائه  خدمات عطاری آنلاین گامی در جهت رفاه و آسایش شهروندان بردارد. همه ما اینجا در هزار و چهل گیاه جمع شده ایم تا سلامتی و آرامش را که ارمغان طبیعت است به شما هدیه کنیم. شعار ما کیفیت برتر , اصالت و تازگی گیاهان دارویی می باشد. همکاران ما همواره تلاش می کنند تا بهترین محصولات , روغن های گیاهی , ادویه جات و سبزیجات خشک را از معتبرترین تولیدکنندگان تهیه نموده و در سریعترین زمان ممکن در همه نقاط کشور به دست مصرف کننده نهایی برسانند.

روغن های گیاهی


روغن های گیاهی در واقع مایعی هستند که از گیاه استخراج می گردند و معمولاْ به جز دانه های روغنی در مورد سایر گیاهان این روغن با یک روغن پایه مانند روغن زیتون یا روغن کنجد ترکیب می شود. عطاری آنلاین هزار و چهل گیاه طیف بسیار متنوعی از روغن های گیاهی را عرضه نموده است. از روغن خراطین اصل تا روغن های گیاهی مخصوص جلوگیری از ریزش مو مانند روغن رزماری و سیاه دانه و کندش و روغن های گیاهی که در نرمی و لطافت پوست و مو موثر می باشند همانند روغن هسته انگور و روغن آرگان.

همچنین اثبات شده است برخی روغن های گیاهی خاصیت رایحه درمانی دارند مانند روغن اسطوخودوس , روغن بابونه و روغن نعناع. جالب است بدانید در میان روغن های گیاهی روغن بنفشه خواص دارویی زیادی دارد و بسیاری از متخصصین طب سنتی آن را برای درمان سردرد و سینوزیت تجویز می کنند. و یا خیلی از روغن های دیگر که امروزه برای از بین بردن جوش و لکه های پوستی کاربرد دارند همگی در عطاری آنلاین هزار و چهل گیاه موجود هستند.

دمنوش های گیاهی


ما به دمنوش های کیسه ای که به تی بگ معروف هستند اعتقادی نداریم. شاید دم کردن آنها بسیار سریع و راحت باشد ولی جالب است بدانید مواد موجود در آنها اغلب تازه نبوده و اصطلاحا دارای خاک چای هستند. همچنین برای اینکه زودتر دم بکشند معمولا در آنها از مواد افزودنی استفاده می شود. ما اینجا در عطاری آنلاین هزار و چهل گیاه دمنوش های گیاهی را به صورت سنتی و فله عرضه می کنیم. این کار دو خاصیت عمده دارد. اولاْ به راحتی می توانید از تازگی و اصالت محصول خاطر جمع شوید و مهمتر اینکه از مضرات ذکر شده برای چای کیسه ای هم اجتناب کنید.

دمنوش های عرضه شده در گروه های مختلفی قرار می گیرند از جمله دمنوش های آرامبخش گیاهی مانند اسطوخودوس و سنبل الطیب که با استفاده از آنها می توانید خوابی آرام و راحت را تجربه کنید. و  یا دمنوش برای لاغری مثل چای ترش و چای سبز که مصرف آنها سبب افزایش تناسب اندام شما می شود. ضمنا لاک مغسول برای لاغری را فراموش نکنید. همچنین برخی از دمنوش ها که اغلب در دسته گل های دارویی قرار می گیرند دارای خواص دارویی و درمانی فوق العاده ای هستند که پیشنهاد می کنیم خواص آنها را در سایت هزار و چهل گیاه مطالعه کنید. از جمله ی آنها می توان به گل قاصدک و افسنطین اشاره کرد که بسیاری از خواص شگفت آنها اکنون مورد بحث کارشناسان طب سنتی قرار دارد.


ادویه ترشی ادویه جوجه کباب ادویه کاری


شاید برای شما هم تا کنون چندین بار پیش آمده باشد که هر غذایی در خانه درست می کنید به خوشمزگی غذای بیرون و غذاهای رستوران ها و فست فودها نمی شود. جدای از دستور پخت و کیفیت مواد اولیه می توان گفت اصلی ترین دلیل آن ادویه جاتی است که این قبیل رستوران ها در طبخ غذا استفاده می کنند. عطاری آنلاین هزار و چهل گیاه انواع مختلف ادویه جات خاص و کمیاب را در سایت خود عرضه نموده است. این محصولات از ترکیب ادویه های مختلف در نسبت های خاص به دست آمده اند تا شما بتوانید با استفاده از آنها طعم یک غذای خانگی خوشمزه را تجربه کنید.
اگر می خواهید یک ترشی ویژه , یک غذای سنتی ایرانی مثل خورش قورمه سبزی یا کلم پلو شیرازی یا حتی انواع ساندویچ مانند فلافل و همبرگر را با طعمی عالی در خانه درست کنید به راحتی می توانید ادویه مخصوص این غذاها را در سایت عطاری آنلاین هزار و چهل گیاه پیدا کرده و سفارش دهید.


چگونه از عطاری آنلاین خرید کنیم


برای ثبت سفارش خود به سایت هزار و چهل گیاه مراجعه نموده و در میان محصولات گیاهی متنوعی که در آنجا عرضه شده جستجو کنید. تمامی عکسهای قرار داده شده در سایت عکس واقعی محصولات هستند و می توانید با مشاهده آنها به اصالت محصول پی ببرید. همچنین خواص گیاهان دارویی مختلف توسط کارشناسان حوزه طب سنتی و داروشناسی به صورت اختصاصی برای ما تهیه شده اند و با اطمینان خاطر از اصالت مطالب می توانید آنها را مطالعه کنید تا با خواص جادویی این گیاهان بیشتر آشنا شوید. در نهایت بعد از انتخاب محصولات مورد نظر خود عملیات ثبت سفارش را انجام دهید و حتما بعد از ثبت سفارش نسبت به پرداخت اینترنتی سفارش خود اقدام کنید.
لازم به ذکر است سایت اینترنتی عطاری آنلاین هزار و چهل گیاه دارای تاییدیه وزارت ارشاد برای انتشار مطالب و همچنین دارای نماد اعتماد الکترونیکی صادره از وزارت صنعت معدن و تجارت می باشد. لوگوی هر دو مجوز به همراه لینک مربوطه در پایین تمامی صفحات سایت قرار داده شده و شما به راحتی می توانید با کلیک بر روی آنها نسبت به اصالت سایت اطمینان حاصل نموده و ثبت سفارش و پرداخت اینترنتی خود را با خیال راحت انجام دهید.
همچنین در صورت داشتن سوالات یا ابهامات در زمینه چگونگی ثبت سفارش و یا سایر موارد می توانید از راه های ارتباطی و شبکه های اجتماعی که در سایت ذکر شده استفاده کنید. همکاران ما پاسخگوی شما خواهند بود. سلامتی گوهر ارزشمندی ست. مراقب سلامتی خود باشید.

کد N2105831

وبگردی