آفتاب
وزیر کشور خبر داد؛

تشکیل کارگروه ملی نشاط اجتماعی در وزارت کشور

تشکیل کارگروه ملی نشاط اجتماعی در وزارت کشور

رحمانی فضلی گفت: موضوع نشاط اجتماعی جزو دستورهای دائمی شورای اجتماعی کشور است و مقرر شد یک کارگروه به عنوان کارگروه نشاط اجتماعی که به صورت دائم این موضوع را پیگیری کند تشکیل شود.

به گزارش خبرنگار مهر، وزیر کشور در حاشیه نشست یک‌صد و چهاردهم شورای اجتماعی کشور در جمع خبرنگاران گفت: موضوع نشاط اجتماعی جزو دستورهای دائمی شورای اجتماعی کشور است. این مساله، هم بعد اجتماعی و پیشگیرانه و هم بعد درمانی دارد.

عبدالرضا رحمانی فضلی با بیان این که جامعه به این مساله نیاز دارد افزود: مباحث کارشناسانه‌ای در کمیته‌ها اتفاق افتاد که عبارتند از مسائل نظری و فلسفی بحث نشاط.

وی تأکید کرد: بحث نشاط موضوعی است که به درون انسان‌ها بر می‌گردد که می‌توان ثبات و آرامش و رضایت‌مندی را از این دست نام برد. که جلوه‌های بیرونی آن شادی است.

وزیر کشور اعلام کرد: در این جلسه طرحی ارائه شد و دوستان پیشنهادهای کوتاه‌مدتی داشتند که اجرای این پیشنهادها توسط دستگاه‌های اجرایی به عنوان زمینه‌ساز و بسترساز مشارکت واقعی مردم است.

رحمانی فضلی ادامه داد: ان‌شاءالله بتوانیم فضای نشاط را در جامعه افزایش دهیم. دستگاه‌های مختلفی اظهار نظر کرده‌اند و مقرر شد به جز این برنامه، همه دستگاه‌های اجرایی برنامه‌های درون و برون دستگاهی خود را با مخاطبان خود در بیرون ارائه دهند و در شورای اجتماعی مطرح شود و یک کارگروه هم به عنوان کارگروه نشاط اجتماعی که به صورت دائم این موضوع را پیگیری کند تشکیل شود.

وی تصریح کرد: از همه مردم عزیزمان می‌خواهیم که اگر پیشنهادی و توصیه‌ای دارند که می‌تواند در زمینه نشاط اجتماعی به شورای اجتماعی کمک کند و ما آن نکات را اجرایی کنیم به ما ارائه کنند. دبیرخانه شورای اجتماعی آماده قبول این پیشنهادهاست.

کد N2104842

وبگردی