آفتاب

انتخابات اتاق بازرگانی آغاز شد

انتخابات اتاق بازرگانی آغاز شد

در صورت عدم تمدید ساعت رای گیری ساعت ۱۹ امشب نتایج نهایی مشخص خواهد شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، صبح امروز همزمان با سایر شهرها راس ساعت ۸ صبح انتخابات اتاق بازرگانی کشاورزی صنعت و معدن در کشور برگزار شد.

در تهران نیز از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۱۸ دارندگان کارت بازرگانی و واجدین شرایط که نزدیک به ۱۸ هزار نفر تخمین زده می‌شوند نیز می توانند با مراجعه به هتل لاله در انتخابات شرکت کنند. براساس قانون و با تایید شورای نظارت اتاق بازرگانی این انتخابات تا سه ساعت قابل تمدید است.

به گفته رئیس انجمن نظارت در صورت عدم تمدید ساعت رای گیری ساعت ۱۹ امشب نتایج نهایی مشخص خواهد شد.

با توجه به الکترونیکی بودن رای گیری فرایند تائید کارت بازرگانی تا صندوق حداکثر ۳ دقیقه طول خواهد کشید البته با توجه به استقبال خوبی که از صبح امروز از انتخابات شده برای رسیدن نوبت شرکت کنندگان بایستی مدتی در صف بایستند.

براساس این گزارش در این انتخابات برای انتخاب مستقیم ۵۳۵ نفر عضو هیئت نمایندگان، هزارو­ ۵۴۷ نفر ثبت نام کرده اند که به ترتیب در بخش‌های بازرگانی، صنعت، کشاورزی و معدن انتخاب خواهند شد.

اعضای هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران ۶۰ نفر است که ۴۰ نفر امروز با رای مستقیم انتخاب می‌شود و ۲۰ نفر دیگر وزرای صنعت، معدن­ و تجارت و جهاد کشاورزی انتخاب خواهند شد یعنی ۱۵ نفر در حوزه بازرگانی، صنعت و معدن و ۵ نفر در حوزه کشاورزی معرفی خواهند شد.

کد N2103570

وبگردی