آفتاب

تیم پتروشیمی قهرمان لیگ برتر تنیس روی میز شد

تیم پتروشیمی قهرمان لیگ برتر تنیس روی میز شد

قهرمان بیست و هفتمین دوره رقابتهای لیگ برتر تنیس روی میز مشخص شد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز، بیست و هفتمین دوره رقابت‌های لیگ برتر تنیس روی میز مردان پس از گذشت ۴ ماه با قهرمانی تیم پتروشیمی بندر امام به کار خود خاتمه داد.

این رقابت‌ها که از آبان ماه در چند مرحله بصورت متمرکز برگزار شد در مرحله مقدماتی با حضور ۸ تیم و در مرحله پلی آف با حضور ۴ تیم برتر دور اول، پیگیری شد که در پایان تیم پتروشیمی بندر امام با سابقه ۲۶ ساله حضور در لیگ،موفق به کسب عنوان قهرمانی شد و برای نهمین بار نام خود را در تاریخ برگزاری این مسابقات ثبت و از عنوان قهرمانی خود دفاع کرد.

تیم دانشگاه آزاد دیگر مدعی با سابقه یکبار قهرمانی در لیگ برتر، در این دوره با بهره گیری از ورزشکاران و کادر خود به عنوان نایب قهرمانی دست یافت.

تیم‌های حاضر در مرحله نیمه نهایی از روز سه شنبه ۷ اسفند ماه در آکادمی تنیس روی میز امیر احتشام زاده محل برگزاری این مسابقات به مصاف هم رفتند. دو تیم پتروشیمی بندر امام و دانشگاه آزاد با شکست رعد پدافند هوایی و پالایش نفت آبادان راهی فینال شدند. 

در بازی‌های مرحله مقدماتی تیم دانشگاه آزاد با برد ۴ بر ۲ و با یک تساوی در رفت و برگشت موفق شد صدر نشین پایان مرحله مقدماتی شود اما در ادامه و در فینال این یاران نوشاد عالمیان در تیم پتروشیمی بندر امام بودند که با برد ۶ بر صفر در مرحله رفت و برگشت توانستند از عنوان قهرمانی خود برای نهمین بار غیر متوالی و سومین سال پیاپی دفاع کنند.

تیم‌های رعد پدافند هوایی و پالایش نفت آبادان نیز مشترکا بر جایگاه سوم ایستادند.

بدین ترتیب پرونده بیست و هفتمین دوره رقابت‌های لیگ برتر باشگاههای کشور که از ۲۹ آبان ماه سال جاری آغاز شده بود به تاریخ ۹ اسفند ماه ۹۷ بسته شد.

کد N2102741

وبگردی