آفتاب

جاذبه های گردشگری دبی در نوروز 98

جاذبه های گردشگری دبی در نوروز 98

دبی، نقطه عطفی در میان مناطق گردشگری امارات متحده عربی است.

دبی، نقطه عطفی در میان مناطق گردشگری امارات متحده عربی است. این شهر که از مراکز خرید و تفریح بسیار زیادی برخوردار است، خود را از یک مکان بیابانی به یک مقصد رویایی تبدیل کرده است. جایی که گردشگران، برای آفتاب و سرگرمی به آن سفر می کنند. دبی با جاذبه های دیدنی خود معروف است. جاذبه هایی مانند برج خلیفه به عنوان بلندترین ساختمان دنیا، مراکز خرید، آکواریوم و پیست های اسکی داخلی. این شهر مدرن، دارای نکات برجسته فرهنگی نیز هست. برای آشنایی با بهترین مکانها برای بازدید در تور دبی با لست تورز همراه شوید.

برج خلیفه
برج خلیفه، ساختمان برجسته دبی است که با 829.8 متر ارتفاع، بلندترین ساختمان جهان شناخته شده است و از معروفترین نقاط شهر به شمار می رود. برای بیشتر گردشگران، رفتن به بالای صد و بیست و چهارمین طبقه برج و تماشای شهر، بسیار وسوسه انگیز است. تماشای چشم انداز شهر از منظر یک پرنده، بسیار شگفت انگیز است. آسانسور پر سرعت این برج، به سرعت شما را به بالا می برد و امکان تماشای 360 درجه آسمان خراش ها، بیابان و اقیانوس را به شما می دهد. شبها، منظره شهر از آن بالا بسیار تماشایی تر است. برج خلیفه در میان عکاسان از محبوبیت زیادی برخوردار است. می توانید بلیط ورودی برج را تهیه کنید و از این تجربه لذت ببرید.

آکواریوم دبی
آکواریوم دبی، دارای تونل 270 درجه ای است که تجربه ای نزدیک به واقعیت های باورنکردنی با بعضی از جذاب ترین حیوانات زیر آب، در این سیاره را میسر می سازد. تماشای نزدیک کوسه ها و انواع موجودات آبزی، بسیار حیرت انگیز است. این باغ وحش زیر آب، دارای مناطق مختلفی برای محیط های گوناگون زندگی آبزیان است. حتی می توانید پنگوئن ها و کروکودیل ها را نیز در این آکواریوم مشاهده کنید.

پاتیناژ در دبی
لذت بردن از یک سرگرمی خانوادگی در یکی از مکان های کلیدی دبی امکان پذیر است. سالن پاتیناژ دبی، با آموزش اسکیت و انواع رویدادهای هیجان انگیز در انتظار شماست. اسکیت بازی در میان دیگران فرصتی عالی برای تجربه هیجان اسکیت روی یخ است. اگر تاکنون این کار را نکرده اید، توصیه می شود در سفر به دبی حتماً آن را امتحان کنید.

کویر دبی
یکی از پرطرفدارترین تورهای شهر دبی، تور کویر آن است. سافاری با ماشین های 4*4، شترسواری و شام خوردن از تفریحاتی است که در تور کویر نصیب شما می شود. تور کویر به همراه یک راهنمای مجرب انجام می شود و ترکیبی هیجان انگیز از تفریحات سنتی و مدرن است. می توانید سوار بر شتری از تپه های شن و ماسه بالا و پایین بروید. بر روی بدن خود با حنا تتو کنید، رقص محلی تانورا را تماشا کنید و شام، کبابی لذیذ نوش جان کنید. اگر هم تمایل به تجربه سافاری با ماشین های شاسی بلند داشتید، می توانید هزینه آن را پرداخت کنید و از این هیجان بهره مند شوید.

بازار دبی
دبی مال، مرکز خرید برتر شهر است و ورود به برج خلیفه و آکواریوم دبی را فراهم می کند. در کنار فروش انواع برندهای معتبر، پاتیناژ، سینما، شهربازی و انواع رستوران ها نیز در این مرکز خرید وجود دارد. معمولاً رویدادهایی مانند اجرای زنده موسیقی و نمایش مد نیز در دبی مالصورت می گیرد.

ساحل جمیرا
این نوار طلایی و سفید شنی، مقصد شماره یک گردشگران دبی است. هتل ها در سرتاسر طول ساحل قرار دارند. اینجا یکی از محبوب ترین مکان هایی است که گردشگران از آن بازدید می کنند. ساحل دارای امکاناتی فوق العاده با تعداد زیادی صندلی مخصوص آفتاب گرفتن است. انواع و اقسام رستوران ها در این ساحل وجود دارد و تفریحات متنوع آبی، مانند جت اسکی، در این ساحل ارائه می شوند.می توانید از خدمات ماساژ در فاصله ای نزدیک از ساحل استفاده کنید.

شهربازی آی ام جی
این شهربازی که در نزدیکی دهکده جهانی قرار دارد، مملو از سرگرمی های حیرت انگیز است که هم برای کودکان و هم بزرگسالان جذاب می باشند. این شهربازی سرپوشیده، انواع ترن های هوایی، وسایل تفریحی هیجان انگیز با شخصیت های کارتونی بسیار و دایناسورهای متحرک دارد. رستوران، سینما و فروشگاه های متعدد نیز از دیگر بخش های این شهربازی هستند. این شهربازی در خیابان شیخ محمد بن زاید قرار دارد.

برای آشنایی با قیمت و تاریخ تور دبی به سایت تور لحظه آخری توریاب مراجعه فرمایید. تورهای لحظه آخری دبی نیز در این سایت ارائه می شوند. در میان آنها آفرهای بسیار مناسبی از نظر قیمت تور و امکانات ارائه شده در تور، پیدا خواهید کرد.

کد N2101832

وبگردی