آفتاب
فضائلی:

مسئولان باید در جهت تبیین و اجرای بیانیه «گام دوم» تلاش کنند

مسئولان باید در جهت تبیین و اجرای بیانیه «گام دوم» تلاش کنند

تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: باید آحاد مردم با مفاد بیانیه«گام دوم» آشنا شوند و نخبگان و مسئولان نیز این بیانیه را مطالعه و در جهت تبیین، اجرا و تحقق آن تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی فضائلی تحلیلگر مسائل سیاسی امروز در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه تهران به اهمیت بیانیه گام دوم انقلاب پرداخت و  گفت: بعد از راهمپیمایی ۲۲ بهمن بیانیه مقام معظم رهبری در مورد گام دوم انقلاب صادر شد.

وی، این بیانیه را حائز اهمیت خواند و افزود: باید آحاد مردم با مفاد این بیانیه آشنایی پیدا کنند و نخبگان و مسئولان نیز این بیانیه را مطالعه کرده و در جهت تبیین، اجرا و تحقق آن تلاش کنند.

این تحلیل گر مسائل سیاسی تصریح کرد: این بیانیه از جامعیت محتوایی برخوردار است و اهدافی روشنی را برای کشور مشخص کرده و قوه محرکه و پیشرانی که می تواند راه را طی کرده و به چشم انداز برساند، تشریح می کند؛ این جامعیت امر تازه ای است.

وی با بیان اینکه این متن از بیان مستحکمی برخوردار است، گفت: این متن دارای نگاه تاریخی است.

فضائلی اظهار داشت: وضعیت موجود کشور و ظرفیت های موجود نیز در بخش های مختلف این بیانیه مورد اشاره قرار گرفته است. تمدن نوین اسلامی به عنوان چشم انداز روشنی است که رهبری معظم انقلاب در این بیانیه آن را به عنوان یک نقطه دست یافتنی و قابل تحقق برشمردهاند، تمدن نوینی که بتواند زمینه ساز ظهور حضرت ولیعصر (عج) باشد.

وی افزود: امسال چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی را جشن گرفته ایم، در حالی که دشمنان انقلاب به دنبال این بودند که ملت ایران چهلمین سالگرد انقلاب را نبینند و در این راستا طرح ها و برنامه هایی را آماده کرده بودند. 

این تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: با همراهی مردم و رهبری، مقام معظم رهبری این نقشه ها برآب شد و محاسبات دشمن باطل از آب درآمد. 

فضائلی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران در طی این چهل سال، دستاوردها و تجربیات گران بهایی به دست آورده که آن را آماده برداشتن گام های بلند بعدی کرده است و این بیانیه برای برداشتن گام دوم انقلاب صادر شده است.

ادامه دارد..

کد N2096155

وبگردی