آفتاب

مهدیخانی: به بدشانسی خودمان باختیم و حذف شدیم/ تمرکزمان روی لیگ است

مهدیخانی: به بدشانسی خودمان باختیم و حذف شدیم/ تمرکزمان روی لیگ است

بازیکن پدیده شهرخودرو گفت: در بازی مقابل سپیدرود در کنار هواداران برای سه امتیاز می‌جنگیم تا جایگاه‌مان در جدول را ارتقا بخشیم.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه فرهنگی‌ورزشی پدیده شهرخودرو خراسان، محمد مهدی مهدی‌خانی در خصوص شکست پدیده شهرخودرو مقابل پرسپولیس در جام حذفی گفت: از اینکه بازی را در ضربات پنالتی واگذار کردیم به شدت ناراحتیم. حیف شد زیرا چیزی از پرسپولیس کم نداشتیم و خیلی خوب توانستیم برنامه‌هایمان را در زمین اجرا کنیم. 

وی افزود: ابتدا با گلی که به ثمر رسید، از پرسپولیس جلو افتادیم و صرفا روی یک اشتباه در طول 120 دقیقه دروزاه‌مان گشوده‎شد. دیدید که پرسپولیس پرمهره در مقابل ما موقعیت آنچنانی نداشت و به هیچ‌وجه از ما سر نبود. در ضربات پنالتی شانس اهمیت بالایی دارد و متاسفانه قرعه شانس به نام آنها خورد.

مهدیخانی در خصوص دیدار آتی تیمش در لیگ برتر مقابل سپیدرود رشت گفت: ابدا به جایگاه حریف نگاه نمی‌کنیم. تمام تمرکزمان از اینجا به بعد روی لیگ است و می‌خواهیم نتایج خوب دور رفت را تکرار کنیم. با آمدن حمیداوری مشکلات ما حل شده است و قول دادند تمامی مشکلات حل شود تا بازیکنان با تمرکز بالاتر لیگ را دنبال کنند.

وی خاطرنشان کرد: از هواداران پدیده شهرخودرو بابت حمایت‌هایی که در طول فصل از نماینده استان داشته‌اند ممنونیم و می‌دانیم که باید برای شادی آنها لحظه‌لحظه تلاش کنیم. امیدوارم در بازی با سپیدرود هم کنارمان باشند و در نهایت با تشویق بی‎‌امان آنها سه امتیاز را در مشهد حفظ کنیم.

بازیکن ملی‌پوش پدیده شهرخودرو در مورد عدم حضورش در اردوی تیم امید عنوان کرد:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ با مسئولان تیم امید صحبت کردند تا ما به اردو نرویم چراکه مسابقات فشرده بوده و نتوانستیم به آنها اضافه شویم، ان‌شاءالله از اردوهای بعدی در کنار تیم امید هستیم.

کد N2093765

وبگردی