آفتاب

انصاری: نمی دانیم پاداش میلیون دلاری پرسپولیس کجاست

انصاری: نمی دانیم پاداش میلیون دلاری پرسپولیس کجاست

تهران-ایرنا- مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با نایب قهرمانی در آسیا پاداش میلیون دلاری گرفتیم اما نمی دانیم که این پول ها کجا است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد انصاری مدافع مصدوم پرسپولیس که تقابل تیمش برابر پدیده را از روی سکوهای ورزشگاه آزادی تماشا کرد، اظهار داشت: بازی خوبی را شاهد بودیم. مهمترین مساله صعود به دور بعدی رقابت های جام حذفی بود که خوشحالیم به هدفمان رسیدیم.
وی افزود: فقط شرایط سید جلال حسینی کمی نگران کننده بود که باید ببینیم چه پیش خواهد آمد.
بازیکن مصدوم پرسپولیس سپس با اشاره به مشکلات سرخپوشان گفت: متاسفانه یکسری مشکلات پشت موفقیت های تیم پنهان شده است. یکسری مشکلات پیش پا افتاده مانند امکانات برای ما وجود دارد. مشکلاتی مانند زمین تمرینی مناسب هنوز وجود ندارد.
وی اضافه کرد: تیمی که در آسیا برای موفقیت های بین المللی تلاش می کند، باید چنین امکانات ساده ای داشته باشد؟ برخی تیم ها حتی برای بقا در لیگ بسته می شوند اما ما در تمامی مسابقات مدعی هستیم.
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: شرایط و امکانات ما که با سایر تیم ها قابل قابل مقایسه نیست. شرایط مالی ما با تیم های دیگر را هم که نمی توان قیاس کرد. از طرفی ما بعد از صعود به فینال آسیا پاداش میلیون دلاری گرفتیم و نمی‌دانیم این پول ها کجاست؟
وی در رابطه با جلسه بازیکنان با سرپرست باشگاه هم تصریح کرد: موضوع اعتصاب اصلا بحث قشنگی نیست اما دیگر مشکلات باید حل شود. ما فقط به احترام هواداران می‌آییم، هواداری که انصافا حضورشان در این سرما نعمت است.
تیم فوتبال پرسپولیس امشب و در ضربات پنالتی 4 بر 2 از سد پدیده مشهد گذشت و حریف سپاهان در نیمه نهایی جام حذفی شد.
ورزشی**9463**9129
کد N2092971

وبگردی