آفتاب

بهمن چند زنجانی را گرفتار کرد

بهمن چند زنجانی را گرفتار کرد

ایرنا نوشت: فرماندار شهرستان زنجان گفت : عصر امروز بر اثر سقوط بهمن در روستای میرجان از توابع بخش زنجانرود سه نفر گرفتار شدند که خوشبختانه با امداد رسانی به موقع 2 نفر از آنان آسیب ندیدند اما یک نفر دیگر برای انجام خدمات درمانی مورد نیاز به بیمارستان اعزام شد.

رضا عسگری شامگاه شنبه افزود: بر این اساس این سه شهروند زنجانی که با خودروی شخصی برای تفریح به روستای میرجان سفر کرده بودند گرفتار سقوط بهمن شدند.
وی اظهار داشت: پس از وقوع این حادثه و با کمک مردمی محلی و شورای روستایی 2 نفر در همان لحظات اولیه از زیر برف نجات یافتند نفر سومی نیز با کمک تیم های امدادی رهایی پیدا کرد.
این مسئول ادامه داد: نفر سوم نیز به دلیل یخ زدگی و وضعیت نامناسب از طریق اورژانس برای انجام خدمات مورد نیاز درمانی به مرکز تخصصی و فوق تخصصی آیت االله موسوی زنجان انتقال یافت و طبق آخرین خبرها حال وی مساعد بوده و ترخیص شده است.
فرماندار زنجان ادامه داد: با توجه به صعب العبور بودن مسیر بلافاصله تیم های امدادی و راهداری با استفاده از امکانات و تجهیزات خود نسبت به پاکسازی محل اقدام کردند تا مشکلی در تردد بوجود نیاید.
وی اضافه کرد:با توجه به وقوع بارندگی در مناطق مختلف استان بارش برف نیز در روستاها نمود بیشتری داشت بطوری که به بسته شدن راهها منجرشد و با همکاری راهداری نیز به بازگشایی آنها اقدام شده است.
عسگری افزود: همین بارش ها امکان ریزش بهمن را درگردنه ها و مسیرهای کوهستانی فراهم می کند که لزوم توجه کوهنوردان و و عموم مردم به این مهم امری ضروری است.
وی خاطر نشان کرد: توصیه می شود کوهنوردان قبل از سفر برنامه عزیمت خود را به نیروهای امدادی و در روستاها با شوراهای روستایی در میان بگذارند، تا در مواقع ضرروی و بروز حادثه امکان امداد رسانی بهنگام انجام گیرد.

[p]64231

کد N2090747

وبگردی