آفتاب
خطیب جمعه تهران:

حضورگسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن دشمن را مایوس خواهدکرد

حضورگسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن دشمن را مایوس خواهدکرد

تهران - ایرنا - امام جمعه موقت تهران با بیان این که برای تداوم انقلاب، نیازمند وحدت کلمه و انسجام هستیم، اظهار داشت: در 22 بهمن ملت ایران با حضور گسترده در راهپیمایی باعث مایوس شدن دشمن خواهند شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، آیت الله «محمد امامی کاشانی» در خطبه دوم نماز جمعه این هفته تهران در جمع نمازگزاران در مصلای امام خمینی (ره) باگرامیداشت و تبریک سالروز ورود امام راحل (ره) در روز 12 بهمن سال 57، اظهار داشت: ایشان با توکل به خداوند و ملت ایران توانست جریان انقلاب را به این مرحله برساند.
وی افزود: اگر قیام امام راحل(ره) انجام نمی شد، حکومتی به مراتب بدتر و کثیف تر از حکومت آل سعود از نظر حقارت، عقب افتادگی و کوچکی در برابر آمریکا و رژیم صهیونیستی یعنی نظام شاهنشاهی وجود داشت.
خطیب نماز جمعه تهران با اشاره به شجاعت، توکل و ایثار وفداکاری ملت ایران در انقلاب، خاطرنشان کرد: قیام و استقبال مردم از امام راحل به یک حقیقت باز می گردد و آن هم اینکه ایشان نائب امام زمان(عج) بودند.
امام کاشانی حرکت مردم ایران را متفاوت از هر حرکت و قیامی در جهان دانست و افزود: عقیده مردم باعث حرکت جامعه و برپایی انقلاب اسلامی شد که انشالله زمینه ای برای ظهور حجت بن الحسن المهدی باشد.
وی با اشاره به شخصیت امام خمینی (ره) خاطرنشان کرد: انسجام و وحدت کلمه در قیام سال 57 به دلیل ارتباط ایشان با خداوند بود و بر این اساس ملت مومن و منسجم شد.
خطیب امام جمعه تهران تاکید کرد: اگر این حرکت همین گونه به پیش برود می تواند دشمن را به زانو در بیاورد که تاکنون نیز چنین بوده است.
امام کاشانی با اشاره به زبونی آمریکا در دنیا، تصریح کرد: آبروی این کشور با تمام جنایاتی که انجام می دهد، در دنیا رفته است و این به دلیل عظمت رهبری کشور و ولات فقیه یعنی نماینده نایب حجت خدا بر روی زمین است.
وی با بیان این که برای تداوم این انقلاب، نیازمند وحدت کلمه و انسجام هستیم، اظهار داشت: امیدوارم همه با یک هدف حرکت کنیم و در 22 بهمن با حضور گسترده ملت از همه مکتب ها و سلیقه ها در خیابان ها به حرکت درآیند و باعث مایوس شدن دشمن شوند.
خطیب نماز جمعه با اشاره به وجود سه ضلع مثلث شوم رژیم صهیونیستی، دولت آمریکا و عربستان اضافه کرد: هم اکنون این سه نقطه در چاه هایی که ایجاد کردند دست و پا می‌زنند و امید است که خداوند ذلت شان را بیش از پیش کند.
سیام**9314**1535
کد N2076724

وبگردی