آفتاب
با نظر معاون رئیس جمهوری

35 میلیارد ریال به صندوق پژوهش ایلام اختصاص داده شد

35 میلیارد ریال به صندوق پژوهش ایلام اختصاص داده شد

ایلام - ایرنا - صندوق پژوهش و فناوری «مانشت» ایلام با اعتبار اولیه 15 میلیارد ریال با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری افتتاح شد که در جریان این برنامه ستاری 35 میلیارد ریال به این صندوق اختصاص داد.

به گزارش ایرنا، ایجاد این صندوق با مشارکت در سرمایه گذاری بخش دولتی و خصوصی از سال گذشته شروع شد و از سال 98 با اعطای تسهیلات ارزان قیمت به 51 شرکت دانش بنیان فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز می کند.
پارک علم و فناوری و دانشگاه ایلام با پرداخت 47 درصد اعتبار و تعدادی از شرکت های دانش بنیان خصوصی با 53 درصد آورده در ایجاد این صندوق مشارکت داشته اند.
در جریان افتتاح این صندوق معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری از اختصاص 35 میلیارد ریال اعتبار به این صندوق و استاندار ایلام نیز از پرداخت 30 میلیارد ریال اعتبار به این صندوق خبر دادند.
سال آینده و با آغاز به فعالیت این صندوق، شرکت های دانش بنیان با دریافت تسهیلات ارزان قیمت طرح و ایده های خود را عملیاتی می کنند.
با احتساب آورده بخش دولتی و خصوصی و اختصاص کمک های اعتباری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری و استاندار آورده این صندوق به 80 میلیارد ریال افزایش می یابد.
7172/6119
کد N2074709

وبگردی