آفتاب

سالن شهید سروندی اندیمشک با حضور وزیر ورزش افتتاح شد

سالن شهید سروندی اندیمشک با حضور وزیر ورزش افتتاح شد

اندیمشک - ایرنا - سالن ورزشی شهید «سروندی» اندیمشک، همزمان با آغاز رقابت های کشتی فرنگی جام تختی و با حضور وزیر ورزش و جوانان به بهره برداری رسید.

به گزارش روز پنجشنبه خبرنگار ایرنا؛ مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام تختی از صبح امروز در 10 وزن آغاز شد و فردا به پایان می رسد.
این رقابت ها در حالی در شهر اندیمشک برگزار می شود که سالن ورزشی شهید سروندی این شهر بعد از 23 سال امروز با حضور «مسعود سلطانی فر» وزیر ورزش و جوانان به بهره برداری رسید.
در مراسم افتتاحیه جمعی از مسولان وزارت ورزش و جوانان، «غلامرضا شریعتی» استاندار خوزستان، مدیر کل ورزش و جوانان استان خوزستان، نماینده شهر اندیمشک در مجلس شورای اسلامی، فرماندار اندیمشک و سایر مسولان حضور داشتند.
سالن شهید سروندی اندیمشک یکی از مجهزترین سالن های ورزشی استان خوزستان است که در زمینی به مساحت 3500 متر مربع و با اعتباری حدود 25 میلیارد ریال ساخته و تکمیل شده است.
استقبال بی نظیر مردم خونگرم استان خوزستان از این رقابت ها با نظم ویژه ای انجام شد و با توجه به اینکه استان خوزستان قطب کشتی فرنگی کشور محسوب می شود و شهر اندیمشک نیز یکی از کشتی خیزترین شهرهای این استان است، امید می رود که رقابت های جام تختی امسال با شکوه تر از سال های گذشته برگزار شود.
این استقبال به حدی است که خیل عظیم علاقمندان به دلیل محدودیت جا، نتوانستند وارد سالن شوند.
سعید عبدولی دارنده مدال طلای جهان و برنز المپیک و حبیب الله اخلاقی دارنده مدال برنز جهان از قهرمانان اندیمشکی بارها توسط تماشاگران تشویق شدند.
در مراسم افتتاحیه ضمن پخش سرود ملی کشورمان، پس از به نمایش درآمدن کشورهای شرکت کننده، کودکان با پوشید لباسهای محلی لری و با در دست داشتن گلهای نرگس و با حضور در سالن صحنه های زیبایی از فرهنگ این سرزمین را به نمایش گذاشتند‌. این کودکان در پایان گلهای خود را تقدیم میهمانان کردند.
در ادامه این مراسم از سرنک داور المپیکی از کشور اسلوونی و نماینده اتحادیه جهانی، تجلیل شد.
در این دوره از رقابتها تیم هایی از کشورهای صربستان، کرواسی، چین، فلسطین، ارمنستان، آذربایجان، گرجستان و کوبا حضور دارند.
محمد بنا سرمربی تیم ملی به همراه کادر فنی و اعضای شورای فنی از نزذیک نظاره گر مسابقات هستند.
ورزشی**3783** 1067**
کد N2070020

وبگردی