آفتاب

کدام تور پوکت را انتخاب کنم؟

کدام تور پوکت را انتخاب کنم؟

پوکت در جنوب تایلند قرار گرفته و اگر آن را جذاب ترین جزیره تایلند بنامیم، کسی با ما مخالفت نخواهد کرد.

به بیان دقیق تر، از نظر خوشگذرانی، مراکز خرید، سواحل زیبا، هیجان، تجربه های جدید، گستردگی انتخاب بین دیدنی های طبیعی و ساخت دست بشر، تور پوکت انتخابی استثنایی و بی رقیب محسوب می شود. ما در این نوشته شمایی کلی از جزیره جنوبی تایلند ارائه می دهیم به این امید که در زمان سفر به پوکت، بهتر و دقیق تر از ظرفیت و امکاناتش بهره بگیرید.


تور پوکت چه جاذبه هایی دارد؟

بین گردشگران بین المللی این گونه معرف است که پوکت به علت ارائه پکیجی رنگارنگ، جذاب ترین مقصد برای تجربه لحظاتی دلپذیر به شمار می آید. اجازه دهید بخشی از امکانات ویژه تور پوکت را با هم مرور کنیم.

• تجربه زندگی در کلبه های چوبی قرار گرفته روی آب؛

• فیل سواری در آب و خشکی (فیل ها در آب شنا می کنند و شما پشت آن ها سوار هستید)؛

• قایق سواری در رودخانه های خروشان؛

• تماشای نمایش های باستانی تایلندی؛

• شنا در آب های زلال ساحلی؛

• بازدید از جزایر فی فی؛

• کشف تودرتوی جنگل های سرسبز؛

• غواصی و کشف زندگی زیرآب؛

• غذاهای محلی و بین المللی؛

• کایاک سواری و صدهابرنامه شاد و متنوع به این شکل.


آن چه باید پیش از سفر به پوکت بدانیم

تور پوکت را فارغ از جاذبه های معرفی شده به سه علت عمده می توان انتخاب کرد. اول اینکه بخواهیم در اوج هیجان طبیعت بکر را کشف کنیم. دوم اینکه قصد کسب آرامش و آسودن از قیل و قال دنیا را داشته باشیم و در نهایت، اگر مشتاق تجربه ای خاص و غیرقابل پیشبینی باشیم.

زمانی که به طبیعت سبز بزرگترین جزیره تایلند پای می گذارید، با انبوهی از فعالیت مواجه می شوید که شما را به ماجراجویی می خوانند. در طرف مقابل، بکر بودن فضا، امکان مناسبی است برای افرادی که از استرس روزهای کاری شهر خسته شده اند و می خواهند در اوج امکانات، آرامش طبیعت را به آغوش کشند. در آخر هم اگر از غافلگیری لذت می برید، تور پوکت همان چیزی است که رضایت شما را برآورده می سازد. زیرا هر چه قدر هم که تلاش کنیم، توصیف این جاذبه در قالب کلمات ممکن نیست و حضور فیزیکی شما را می طلبد.


معرفی سه جاذبه گردشگری پوکت

حالا که در سطرهای بالا حال و هوای کلی تورپوکت را معرفی کردیم، زمان بررسی و معرفی چند مصداق است. با توجه به این که طبیعت پوکت، سواحل زیبا و جنگل های سرسبز این جزیره را خود کشف خواهید کرد، ما تمرکز را بر معرفی بنا و جاذبه های مکانی قرار داده ایم.

جاذبه اول؛ محله قدیمی پوکت یا Phuket Old Town

بافت شهری پوکت کم نظیر است. شما می توانید از این محله به محله دیگر بروید و طرح و رنگ های جدیدی به چشم ببینید. به احتمال زیاد افراد یا تورهای زیادی به شما وعده خیابان Patongرا می دهند اماپیشنهاد ما این است که به هر قیمتی بازدید از Old Town را در برنامه داشته باشید. معماری بنا و هارمونی به وجود آمده در فضا شما را در فضایی قرار می دهد که گویی در خیال زندگی می کنید.


جاذبه دوم؛ تمثال بزرگ بودا یا Big Buddha

در تایلند، اکثریت جمعیت بودایی هستند. به همین خاطر مشاهده مجسمه های بودا در گوشه و کنار کشور مطلب عجیبی به حساب نمی آید. اما نکته مهم این است که عشق و علاقه آن ها به بودا و مذهبی که برای وفاداری به آن تلاش می کنند، بی حد و حصر است. برای درک بهتر موضوع، پیشنهاد می کنیم بازدید از تمثال بزرگ بودا را از دست ندهید. جایی که یک مجسمه سنگی بزرگ با ارتفاع بیش از چهل متر مقابلیتان قرار می گیرد و شما برای نگریستن به چشمانش باید به بلندای آسمان خیره شوید.


مقصد سوم؛ محلی برای فراموشی مشکلات

برای ساکنین ایران، کم پیش می آید زمانی که بتوانند فارغ از شرایط روزمره، دم را غنیمت شمرند و در لحظه زندگی کنند. اما اگر در تایلند قرار دارید و مشتری تور پوکت شده اید، می توانید با رفتن به Bangla Roadدر پیاده رو حرکت کنید و از بین مراکز تفریح قرار گرفته در هر طرف خیابان، یکی را برای ورود و خوشگذرانی انتخاب کنید.



کد N2068818

وبگردی