آفتاب

مستر خرید بلیط هواپیما

مستر خرید بلیط هواپیما

پیک خورشید بزرگترین و ارزان ترین سایت مستر بلیط هواپیما میباشد که در زمینه رزرواسیون انلاین بلیط هواپیما از سال 1380 شمسی شروع به فعالیت کرده اند.

پیک خورشید بزرگترین و ارزان ترین سایت مستر بلیط هواپیما میباشد که در زمینه رزرواسیون انلاین بلیط هواپیما از سال 1380 شمسی شروع به فعالیت کرده اند.
سفر بخشی مهمی از زندگی مردمان کشور ایران است ،  مانند سفرهای کاری و تفریحی که قادر خواهید بود از طریق وبسایت پیک خورشید اقدام به خرید بلیط اهواز مشهد کنید که گران قیمت ترین بلیط در بین مسیر های هوایی داخلی هستش را با ارزان ترین نرخ تهیه کنید .
همانند هر سفر مستر ی دیگر هم سفرهای هوایی ، مزایا و معایبی دارد که در ادامه به آنها اشاره می کنیم.
بلیط مسیر های زیر را میتوانید با تخفیف 50 درصدی به صورت چارتر (لحظه اخری) و سیستمی از طریق وبسایت مستر پیک خورشید تهیه کنید :
بلیط اهواز ایلام , بلیط اهواز بجنورد , بلیط اهواز بیرجند , بلیط اهواز همدان , بلیط اهواز کرج , بلیط اهواز اباده , بلیط اهواز کاشان , بلیط اهواز اراک , بلیط اهواز عسلویه , بلیط اهواز بابلسر , بلیط اهواز بم , بلیط اهواز بندرلنگه , بلیط اهواز بهبهان , بلیط اهواز چابهار , بلیط اهواز دزفول , بلیط اهواز گچساران , بلیط اهواز جاسک , بلیط اهواز خوی , بلیط اهواز لامرد , بلیط اهواز لالستان , بلیط اهواز لاوان , بلیط اهواز ماکو , بلیط اهواز ماهشهر , بلیط اهواز مراغه , بلیط اهواز مسجدسلیمان , بلیط اهواز نوشهر , بلیط اهواز پارس اباد , بلیط اهواز رفسنجان , بلیط اهواز رامسر , بلیط اهواز سبزوار , بلیط اهواز سقز , بلیط اهواز فردوس , بلیط اهواز سرخس , بلیط اهواز سراوان , بلیط اهواز سروستان , بلیط اهواز یزد , بلیط اهواز تهران , بلیط اهواز مشهد , بلیط اهواز کیش , بلیط اهواز اصفهان , بلیط اهواز شیراز , بلیط اهواز قم , بلیط اهواز خرم اباد , بلیط اهواز بندرعباس , بلیط اهواز ارومیه , بلیط اهواز بوشهر , بلیط اهواز تبریز , بلیط اهواز اردبیل , بلیط اهواز زاهدان , بلیط اهواز سمنان , بلیط اهواز قزوین , بلیط اهواز رشت , بلیط اهواز ساری , بلیط اهواز کرمانشاه , بلیط اهواز گرگان , بلیط اهواز آبادان , بلیط اهواز شهرکرد , بلیط اهواز قزوین , بلیط اهواز زنجان , بلیط اهواز قشم

با خرید بلیط هواپیما از بزرگترین مستر کننده بلیط هواپیما (پیک خورشید) باتوجه به شعار آنها : سفر تخصص ماست ، از ارزان ترین نرخ بلیط لذت ببرید .
در پیک خورشید نیازی به کدتخفیف ندارید ، چرا که با در نظر گرفتن رضایت مشتریان خود ، کمترین سود را نسبت به تمامی کشور اعمل کرده است ، درنتیجه شاهد اختلاف قیمت گاها تا پنجاه هزار تومان نسبت به سایر آژانس های هواپیمایی خواهیم بود .

اپلیکیشن مستر بلیط هواپیما (پیک خورشید)
تضمین کمترین نرخ
1. جستجو و صدور آنلاین ۱۰۰% بلیط هواپیمای سیستمی و چارتری از تمامی ایرلاینهای معتبر
2. استرداد آنلاین و برگشت آنی وجه به کارت بانکی
3. پاسخگویی و پشتیبانی ۲۴ ساعته حتی در ایام تعطیل توسط کارشناسان مجرب پیک خورشید
4. امکان مرتب سازی بر اساس قیمت ،نوع پرواز ،ایرلاین ها و کلاس های پروازی مختلف
5. پوشش پروازی سراسری توسط کلیه ایرلاین های معتبر و ارائه ارزانترین بلیط های چارتری از معتبرترین چارترکننده ها
6. امکان پرداخت به ۲ روش آنلاین و اعتباری و ارسال بلیط به ایمیل و موبایل خود یا شخص دیگر بصورت آنی
7. نرم افزار پیک خورشید، تمام آژانس های هواپیمایی را برای ارائه ارزانترین قیمت بلیط جستجو کرده و برای کاربران نمایش می دهد.
8. پیک خورشید کلیه پروازهای چارتری و سیستمی
9. مشاهده قیمت ، 15 روز آتی مسیر پروازی مشخص
10. رزرو بصورت آنلاین ، تلفنی و از طریق پیام کوتاه
11. مشاهده شرایط و تعرفه ویزای کشورهای مختلف

بانصب اپلیکیشن مستر خورشید علاوه بر امکان خرید مستر کارت رایگان ، بلیط رایگان ، امکانات و سرعت متعدد ، میتوانید هر هفته در قرعه کشی رایگان ده ها تور داخلی و خارجی شرکت نمایید .
پیک خورشید نمایندگی رسمی کارت های اعتباری بین المللی مستر کارت و خرید پروازهای ایرلاین های معتبر از طریق مستر بلیط و مستر کارت همچنین این شرکت نمایندگی و استاک هولدر ایرلاین های معتبر خارجی میباشد .

پیک خورشید ، مستر کننده بلیط اهواز به تمام نقاط ایران از جمله مشهد ، تهران ، کیش و ..... با روشی آسان ،سریع و مطمئن برای خرید بلیط هواپیما در خدمت تمامی مسافران در سراسر کشور میباشد .
زمانیکه مسیری پرتردد باشد (مانند بلیط اهوازتهران) مستر آژانس های مسافرتی برای برنامه ریزی تورها با شرکت های هواپیمایی قرارداد می بندند که همه یا بخشی از صندلی های پرواز را به صورت هفتگی بفروشند. در برخی مواقع شرکت های بزرگ نیز که کارمندهای آنها در مسیری خاص، پرسفر هستند اقدام به چارتر کردن پرواز می کنند.

کاربران سایت خرید مستر بلیط هواپیما پیک خورشید می توانند بدون نیاز به ثبت نام و عضویت در سایت پیک خورشید ، بلیط هواپیما مورد نظر خود را رزرو و خریداری کنند و همچنین خریدارانی که اقدام به عضویت در سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما پیک خورشید نمایند از یک پنل اختصاصی و ویژه برخوردار خواهند شد و همچنین کاربرانی که در سامانه بلیط هواپیمایی پیک خورشید ثبت نام نموده اند با دریافت امتیاز می توانند در قرعه کشی ماهانه پیک خورشید شرکت کنند.

آدرس :  اهواز ، خیابان شریعتی (سیمتری)، نبش چهارراه زند
تلفن تماس (چهار رقمی) :
061-3185
راهنمای خرید بلیط هواپیما در سایت مستر پیک خورشید
برای خرید بلیط هواپیما در سایت پیک خورشید ، قبل از هر کاری می توانید یکی از این دو راه را انتخاب کنید. در ابتدا روی گزینه ورود کلیک کنید و در صورت نداشتن حساب کاربری، مراحل ثبت نام را طی کنید و یا طی فرآیند جستجوی پرواز و خرید بلیط هواپیما ثبت نام خود را کامل کنید.
برای اینکه راحت تر مسیر خرید بلیط خود را طی کنید پیشنهاد ما به شما این است که با کلیک بر روی گزینه ثبت نام در سایت پیک خورشید ثبت نام کنید. این کار زمان زیادی نمی برد. در این زمان صفحه ای برای شما باز می شود که شما باید در آن صفحه روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.
باکس جستجوی  مستر بلیط را شما می توانید در صفحه ی اول سایت مشاهده کنید. برای جستجوی پرواز مورد نظرتان ابتدا باید شهر مبدا و شهر مقصد و بعد از آن تاریخ مورد نظر و تعداد مسافران را وارد کنید. توجه داشته باشید که تعداد نوزادان نمی تواند از تعداد بزرگسالان بیشتر باشد.

در نهایت روی قسمت جستجوی بلیط کلیک کنید تا جدول مربوط به پرواز ها نمایش داده شود. این جدول به این صورت می باشد که شما می توانید پرواز ها را بر اساس ساعت پرواز و یا قیمت کمتر مرتب کنید. به این صورت پرواز های مورد نظر شما بر حسب آنچه که مد نظر شما می باشد اولویت بندی می شود. علاوه بر آن شما می توانید با کلیک بر روی گزینه جزئیات بیشتر برای هر پرواز، شماره پرواز، شناسه نرخی و در صورت همراه داشتن مسافر کودک و یا نوزاد قیمت کودک و نوزاد را مشاهده کنید.
باکسی در بخش سمت راست کادر پرواز ها قرار دارد ، فیلد هایی مانند ساعت پرواز، نوع بلیط و ایرلاین ها را نیز در اختیار شما قرار می دهد تا جستجوی ارزان بلیط و آسان تری داشته باشید.
پرواز  مورد نظرتان را از ایرلاین دلخواهتان انتخاب کنید و در صورت تمایل شما در این قسمت می توانید پرواز های یک روز قبل و یا یک روز بعد را در همین بخش به راحتی بررسی کنید.
پس از آن صفحه مشخصات برایتان باز می شود که در آن باید اطلاعاتی مانند جنسیت، نام و نام خانوادگی به فارسی و انگلیسی و کد ملی را وارد کنید. در قسمت بالای همین بخش شما امکان اضافه کردن مسافر جدید را نیز دارید . البته هنگام خرید، باید به تعداد صندلی های موجود در هواپیما نیز دقت کنید تا (خرید ناموفق) برایتان پیش نیاید.
علاوه بر این اگر از کاربران همیشگی سایت پیک خورشید باشید می توانید با کلیک بر روی گزینه "مسافران سابق" اطلاعاتتان را انتخاب کرده و جاهای خالی را فقط با یک کلیک پر کنید.
پس از مشخص کردن شیوه ی دریافت بلیط و خواندن و پذیرفتن قوانین و مقررات سایت، روی گزینه ((ثبت اطلاعات)) کلیک کنید. در مرحله بعد صفحه ای برای شما باز می شود که در آن اطلاعات پرواز درخواست دهنده و مشخصات مسافران نمایش داده شده است.
پس از کنترل کردن اطلاعات وارد شده ، آن ها را تایید کرده و وارد درگاه پرداخت اینترنتی بانک می شوید جهت پرداخت هزینه بلیط .
پس از کامل کردن فرآیند پرداخت، بلیطتان صادر می شود و می توانید آن را چاپ کنید.
پیک خورشید برای شما سفر خوبی را آرزو می کند.

بلیط سیستمی چیست ؟
بلیط سیستمی به بلیطی گفته میشود که برای بازه ی زمانی طولانی مدت ارائه میشود .
یعنی ساعت و روز مشخصی دارد و میتوان این بلیط هارا برای چندماه بعد رزرو کرد و هیچ محدودیت زمانی ندارد و قیمت ان ثابت است و معمولا طبق قانون شرکت هواپیمایی میباشد .
چنانچه قصد داشته باشیم در مورد امتیاز های بلیط های سیستمی توضیح دهیم باید گفت که دو امتیاز اساسی نسبت به بلیط چارتر دارند :
1) بلیط های سیستمی قابل کنسل کردن یا همان استرداد هستند یعنی در صورتی که به هرعلت شما بلیط را کنسل کنید مقداری هزینه به عنوان جریمه از مبلغ شما کاسته میشود و باقی مبلغ به شما برگردانده میشود در حالی که بلیط های چارتر قابل استرداد نیستند .
2) قیمت بلیط هواپیما برای بزرگسالان و کودکان و خردسالان متفاوت است .

تفاوت بلیط های مستر لحظه اخری (چارتری) با مستر بلیط سیستمی

مستر بلیط سیستمی : این بلیط ها بر طبق بازه زمانی ثابت و راکد از طریق شرکت هواپیمایی ارائه و عرضه میشود .
برای مثال اگر بخواهید برای تعطیلات خود برنامه ریزی کنید میتوانید از چندهفته قبل بلیط را تهیه و به سفر خود بپردازید .

مستر بلیط چارتر: این نوع بلیط ها در جاهایی که پررفت و امد هستند و مسافر برای این مسیرها زیاد است ممکن است گاهی همه صندلی ها یا تعداد محدودی از صندلی ها اجاره داده شوند که قیمت این بلیط ها توسط شرکت چارتر کننده اعلام میشود و کم و زیاد شدن قیمت انها به تکمیل شدن یا نشدن صندلی ها ارتباط مستقیم دارد .

مستر بلیط سیستمی به صرفه تر است یا مستر بلیط چارتر؟
بطور متداول بلیط های چارتر و سیستمی ان چنان اختلاف زیادی باهم ندارند فقط در زمان هایی که صندلی ها خالی باشند و مسافر عجله ی زیادی به ارائه این بلیط نیاز داشته باشد ، شرکت در دقیقه نود به فروختن این بلیط ها با قیمت بسیار کمتری می پردازد .
پس اگر در نتیجه از قبل برای سفر برنامه ریزی کرده اید و مقصر معلوم باشد ، بلیط سیستمی به صرفه و یک انتخاب ایده ال است ولی اگر برنامه ریزی نداشته اید و سفر به صورت پیش بینی نشده و عجله ای اتفاق افتد (برای یک سفر کاری) و یک پرواز ظرفیت داشته باشد بلیط چارتری به صرفه و خوب میباشد .

بهترین زمان ها برای خرید مستر بلیط چارتر
همه ی افراد دوست دارند که برای رفتن به سفر بلیطی تهیه کنند که قیمت ان مناسب باشد و در هزینه های خود صرفه جویی کنند .
در زمان هایی از سال که تعطیلات کمتر و یا اکثرا از تعطیلات خود بازگشته اند مثل اخر نوروز که مسافران میل کمتری به سفر کردن دارند .
آژانس های هواپیمایی با قیمت وسوسه انگیز افراد را به خرید این بلیط راغب میکنند .
بلیط لحظه اخری همانطور که از نامش پیداست زمانی که لحظات پایانی و به زمان حرکت نزدیک میشویم ، شرکت هواپیمایی پیک خورشید برای اینکه از متضرر شدن خود جلوگیری نماید صندلی های هواپیما تکمیل نباشد این بلیط هارا با قیمت بسیار نازل تری به مسافران عرضه می کند.
بلیط های چارتر بیشتر در شهرهای توریستی مانند مشهد در گزینه های بلیط چارتر قرار میدهند .
یکی دیگر از روش های خرید بلیط هواپیما این است که این بلیط هارا میتوان در فصل های نامناسب برای سفر یا مقصد نامناسب برای سفر تهیه کرد .
مثلا در فصل زمستان سفر به مناطق سردسیر یا برعکس .

بهترین زمان برای خرید بلیط سیستمی اهواز مشهد
بلیط های سیستمی اهواز مشهد و بلیط های چارتر اهواز به مشهد تفاوت هایی با یکدیگر دارند .
بلیط های سیستمی اهواز تهران در بیشتر مواقع قیمت راکدی دارند و خیلی قیمت انها دچار تغییر و تحول نمیشود برعکس بلیط های چارتر اهواز تهران که در مواقع معینی از سال بالا و پایین میشود و همچنین نمیتوان منکر این شد که بلیط های سیستمی در روزهایی که به پرواز نزدیک میشود قیمتشان کم و زیاد میشود و در همه مواقع میتوان انها را تهیه کرد.
برای افرادی که سفر یکی از مهمترین بخش زندگی انها میباشد و چه بسا این سفرها کاری یا تفریحی باشند ، همیشه در حال خرید بلیط هواپیما هستند و از اخبار قیمت بلیط ها مطلع هستند و چه بهتر که بلیط هایی تهیه کنند که ارزان ترین قیمت را داشته باشد .

راه های کنسل کردن بلیط چارتر
همانگونه که در توضیحات قبل گفتیم بلیط های چارتر به هیچ عنوان قابل کنسل کردن نیستند چون در لحظات اخر پرواز این بلیط ها را ارزان تر مینمایند فرصتی نمی ماند که ان را کنسل کنید .
به دو روش می توان این بلیط را کنسل کرد :
1) میتوان با مسئول فروش بلیط تماس بگیرید و مشکلی که برایتان پیش امده را مطرح کنید در بعضی مواقع امکان دارند قبول کند و با مقداری جریمه ان را کنسل کند .
2) از دیگر راه های کنسل کردن بلیط چارتر اهواز به کیش که بیشتر میتوان ان را عملی کرد این است که یک جایگزین برای بلیط اهواز خود پیدا کنید و فروشنده بلیط اهواز مشهد با دریافت مقداری هزینه مشخصات شما را به فرد دیگر تغییر میدهد .

سفر مستری تخصص ماست.
کد N2065804

وبگردی