آفتاب

برنامه های توسعه کشاورزی بسیج در 40 هزار روستا اجرا می شود

برنامه های توسعه کشاورزی بسیج در 40 هزار روستا اجرا می شود

تهران- ایرنا- رئیس سازمان بسیج مستضعفین اعلام کرد که این سازمان در 40 هزار روستای کشور برنامه های حمایت و توسعه کشاورزی را اجرا خواهد کرد.

سردار سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب پرور روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار دفاعی ایرنا، ضمن بیان این مطلب گفت: بسیج به دنبال توسعه و اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی در بخش کشاورزی است.
وی افزود: بر این اساس برنامه ریزی هایی صورت گرفته تا در 40 هزار روستا برنامه های حمایتی و توسعه کشاورزی را با هدف اشتغالزایی و توانمندسازی اقتصادی اجرایی کنیم.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین اعلام کرد: در سال 97 برنامه های کشاورزی بسیج در هفت هزار و 190 روستا اجرایی خواهد شد و باقی آن به سال های آینده موکول می شود.
سردار غیب پرور با بیان اینکه بسیج به منظور حمایت از اقتصاد مقاومتی در زمینه صنایع کوچک نیز وارد می شود، گفت: راه اندازی نیروگاه های کوچک پنج تا صد کیلوواتی در زمینه تولید نیرو در دستور کار قرار دارد.
وی هدف از حضور بسیج در بخش صنایع را کارآفرینی و افزایش تولید عنوان کرد و اظهارداشت: به دنبال آن هستیم در زمینه صنایع بسته بندی نیز نقش آفرینی کنیم.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین پیش تر اعلام کرده بود: عملیات ساخت سه هزار واحد نیروگاه خورشیدی پنج کیلوواتی را آغاز کرده ایم و به دنبال آن هستیم که به ساخت نیروگاه های 100 کیلوواتی برسیم.
سیام*9612*1535
کد N2059405

وبگردی