آفتاب

نقش نظافت و رایحه بر دکوراسیون

نقش نظافت و رایحه بر دکوراسیون

باید در نظر داشت که سه عامل مهم در زیبای و دلپذیری منزل نقش دارد: نظافت، رایحه ودکوراسیون.

باید در نظر داشت که سه عامل مهم در زیبای و دلپذیری منزل نقش دارد: نظافت، رایحه ودکوراسیون. این سه  عامل در مرحله وارد شدن به خانه ، نظر شخص را به خود جلب می کند و حس آرامش و لذت را به فرد می دهد.درسته که  این سه عامل مکمل هم هستند ولی رایحه و نظافت منزل می تواند بدون دکوراسیون آنچنانی  هم در منزل، آرامش خاطر به شما بدهد.اما دکوراسیون بدون نظافت و رایحه حس بدی به شما می دهد واحساس آرامش نخواهید کرد.

بعضی مواقع وقتی وارد مکانی می شویم به نظر مکانی دیگر،طرح دیگر میاد ویک لحظه متفاوت به نظر می رسد ، مثلا با یک بوی صابون ، خانه مادر بزرگمان را بخاطر می آوریم و یا یک بوی عطر ما  را یک دوستی که سالهاست ندیده ایم به خاطر می آورد حس بویایی یک حس قوی است . اظهارات دانشمندان نشان می دهد که حس بویایی ، قدیمی ترین حس است یعنی در موجودات زنده قبل از دیدن ، شنیدن وحتی لامسه تکامل یافته است. حس بويايي انسان بسيارحساس بوده، ما را قادر به تشخيص بيش از ۱۰۰۰۰ بوي مختلف مي كند. پژوهش‌های جدید که به صورت یک مقاله علمی در سال های اخیر منتشر شده است، ثابت می‌کند که انسان دارای توانایی تمایز بین یک تریلیون بوی مختلف است و همین توانایی وی را در تشخیص بهتر بعضی از موارد نسبت به حیوانات قوی‌تر می‌کند. این اولین حسی ست که به محض متولد شدن از آن استفاده می کنید. یکی از هر پنجاه تا ژن شما مربوط به این حس است.

رایحه ها فضای بسیار زیادی از حافظه و زندگی ما را به خود اختصاص داده وحالا می فهمیم ،چگونه رایحه ها بر خلق و خوی ما تاثیر می گذارند. در یک اتاق بد بو وبدون نظافت بیش از 5 دقیقه نمی خواهیم بمانیم، با یک نظافت  و رایحه های که دوست داریم می توانیم در محیط اطراف مان زندگی لذت بخش داشته باشیم خاطر نشان می کنیم که اگر هر چند هم نمای داخلی منزل شما طراحی  خوبی داشته باشد در صورتی  که رایجه  و  نظافت  خوبی  نداشته باشد  .نمی تواند حس آرامش را به شما بدهد و همچنین مهم ترین عنصری که ما را تشویق به ماندن یا رفتن  در آن فضا  می کند رایحه و نظافت  آن مکان است. قبل  از این که به دکوراسیون یک فضا نگاه کنید در همان وهله اول نظافت و رایحه اش شما را بسوی خود  فرا می خواند یا دور می کند یک نظافت خوب همراه با رایحه ،شادی را به فضا می دهد.پس نتیجه می گیریم  غیر از نظافت  وتمیزی ،چید مان  و دکوراسیون سعی کنید همیشه منزلتان را خوشبو نگه دارید .خانه ای بد بو ما را وارد نشده ازخود می راند وخونه بدون بو در اصل امکان پذیر نیست. اگر شما محل زندگیتان را با رایحه دلخواه تان تغییر ندهید خانه شما با فعالیت شما بوی مخصوص به آن را می گیرد.لذا می توانید منزتان را خوش بو کنید.
جهت  نظافت منزل خود می  توانید  از  اوقات  فراغت  خود  بیشترین  بهره  ببرید  و  یا  با  گرفتن نظافتچی  از یک  شرکت  خدمات نظافت  به  صورت  یک روز در ماه یا  هفته  ، کارهای مهم را  به  عهده  آنها  بگذارید  و ریزه کاریها  و  کارهای  سبک را  خودتان  در  اوقات  فراغت  انجام بدید.

معمولا یک  شرکت  نظافتی، هم  نیروی  خانم  و  هم  آقا  برای  نظافت  اعزام  می کند.  شما  بسته  به  کارتان  می توانید  درخواست کنید. برای  مثال  جهت تمیز کردن  شیشه ها  و یا  شستشوی  دیوارهای اتاق و  پذیرایی  نیروی آقا  مناسب  است  و  برای تمیز کردن  و  مرتب  کردن  آشپزخانه  و کمد ها  و کلا  گردگیری  و  چیدمان ، نیروی خانم  مناسب تر  می باشد.


کد N2052592

وبگردی