آفتاب

ماجرای مشکوک فوت رژینا

ماجرای مشکوک فوت رژینا

رژینا در حالی که یه کارت سفیر سلامت مدرسه به دست داره خیلی خوشحال از اینکه قراره تو مدرسه سفیر سلامت بشه به خونه میاد.

آیا از جانب مسئولین مدرسه کوتاهی صورت گرفته؟؟

رژینا در حالی که یه کارت سفیر سلامت مدرسه به دست داره خیلی خوشحال از اینکه قراره تو مدرسه سفیر سلامت بشه به خونه میاد.

اما فردای اون روز این دختر دوست داشتنی تو خواب جون عزیزش رو از دست میده ، خانواده که در شوک عجیبی فرو رفته بی خبر از همه جا رژینارو به خاک می سپارن .

اما بعد از مراسم تعدادی از هم کلاسی های رژینا به همراه خانواده هاشون به خونه ی پدر رژینا مراجعه می کنن و موضوع عجیبی رو عنوان می کنن ؛

روز قبل از فوت رژینا ( یک روز قبل از اربعین امسال ) مدیر مدرسه بچه هارو برای عزاداری به حیاط مدرسه می بره بچه ها روی زمین نشسته بودن که حشره ای رژینارو نیش می زنه، رژینا حالش بد میشه و ده دقیقه ای بی هوش میشه .

مدیر مدرسه بچه ارو به دفتر خودش می بره و شروع می کنه محل گزیده گی رو مالش دادن و روش الکل ریختن ...

قسمت باور نکردنی اینه که طبق ادعای هم کلاسی ها ، مدیر مدرسه نه تنها خودش بچه رو به بیمارستان نمی بره به خانواده ی رژینا هم اطلاع نمیده و از دوستان رژینا میخواد که این موضوع رو به خانواده ی رژینا اطلاع ندن ...

خود رژینا هم تحت تاثیر کارت سلامت و اینکه سفیر مدرسه شده حرفی درباره ی گزیده گی به خانواده ش نمیزنه و در نهایت آنچه نباید اتفاق میوفته.

جواب کالبد شکافی حاکی از اینه که بچه مشکل خاصی نداشته ، جواب سم شناسیِ پزشکی قانونی و تشخیص نوع حشره هم بزودی منتشر میشه و فعلن باید منتظر بمونیم و صبر کنیم ، امیدوارم مقصر حادثه بزودی مشخص بشه وگرنه با کمک دوستان هنرمند و دوستان روزنامه نگارم و کمک شماها این موضوع رو به طور جدی پیگیری می کنم .

پ ن ؛ عزیزای دلم ماها باید تو موضوعات اجتماعی متحد باشیم تا نتیجه بگیریم ، نگید بچه که از دست رفته چه فایده داره ،  امروز اگه همه برای رژینا تلاش کنیم و موضوع سر و صدا کنه فردا این کوتاهی  برای بچه های دیگه اتفاق نمیوفته .
کد N2045701

وبگردی