آفتاب

دیدار ایران و عراق یکی از 10 بازی هیجان انگیز جام ملت ها

دیدار ایران و عراق یکی از 10 بازی هیجان انگیز جام ملت ها

تهران- ایرنا- در فاصله هفت روز تا آغاز جام ملت های آسیا، تارنمای کنفدراسیون فوتبال آسیا 10 دیدار برجسته مرحله گروهی شامل دیدار تیم های ایران و عراق در دبی را به رای هواداران گذاشته است تا از میان آنها هیجان انگیزترین بازی را برگزینند.

به گزارش روز شنبه ایرنا از ای اف سی، در حالی که تنها هفت روز تا آغاز جام ملت های آسیا 2019 باقی مانده است، تیم ها و هواداران راهی امارات متحده عربی می شوند.
در مسابقات مرحله گروهی مثل همیشه دیدارهای جذابی رقم خواهد خورد. ای اف سی 10 بازی مرحله گروهی را انتخاب و به رای هواداران گذاشته است.
دیدار تیم های ایران و عراق در دبی تاکنون با 87 درصد بیشترین آرا را کسب کرده است.
تیم ملی ایران روز 26 دی در دبی مقابل عراق صف آرایی می کند.
بیشترین اشتیاق برای تماشای دیدار تیم های ایران و عراق در مرحله گروهی خواهد بود که تکرار بازی یک چهارم نهایی رقابت های سال 2015 است. آن دیدار در وقت قانونی به تساوی 3 بر 3 انجامید و عراق در ضربات پنالتی با نتیجه 7 بر 6 به برتری رسید و به دور بعد صعود کرد.
ایرانی ها به رکورد بهتری که در این تورنمنت دارند، می بالند، اما طعم قهرمانی را از سال 1976 تاکنون نچشیده اند. عراق قهرمان رقابت های سال 2007 مشتاق تکرار پیروزی مقابل همسایه خود است.
سایر دیدارهای برتر مرحله گروهی جام ملت های آسیا به شرح زیر است:
امارات متحده عربی - بحرین
کره جنوبی - فیلیپین
ویتنام - عراق
ژاپن - ترکمنستان
امارات متحده عربی - هند
ازبکستان - ترکمنستان
استرالیا - سوریه
کره جنوبی - چین
عربستان - قطر
جام ملت های آسیا 2019 از 15دی ماه با حضور 24 تیم به میزبانی امارات متحده عربی آغاز می شود و تیم ملی ایران در مرحله گروهی با عراق، ویتنام و یمن رقابت خواهد کرد.
ورزشی**1584
کد N2045554

وبگردی