آفتاب
محبی در گفتگو با مهر:

گزینه‌های اصلی ریاست کشتی به هیچوجه در یک سطح نیستند

گزینه‌های اصلی ریاست کشتی به هیچوجه در یک سطح نیستند

فدراسیون کشتی در حالی روزهای پیش رو تا رویدادهای مهم را پشت سر می گذارد که انتخاب سکان‌دار این رشته پرافتخار از دغدغه‌های اصلی اهالی این رشته است.

محمد حسین محبی به عنوان یکی از اعضای مجمع عمومی فدراسیون کشتی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: چندی است از دو گزینه اصلی به عنوان کاندیدای انتخابات فدراسیون کشتی یاد می شود که احتمال دارد به محض اعلام زمان ثبت نام وارد عرصه رقابت شوند.

وی ادامه داد: گزینه های مذکور هر چند از خانواده گوش شکسته ها هستند و به قول معروف خاک کشتی را خورده اند، اما به هیچ عنوان نمی توان عناوین و افتخارات و توانایی مدیریتی آنها را با هم یکسان دانست. به نظر من کسی که قصد دارد وارد گود انتخابات شود باید در حد و اندازه این پست مهم و تاثیرگذار باشد.

رئیس هیات کشتی استان کرمانشاه افزود: اینکه اهالی کشتی متفق القول می گویند رئیس بعدی فدراسیون باید عضوی از این خانواده باشد کاملا درست است، اما این بدان معنا نیست که هر گوش شکسته ای می تواند ریاست فدراسیون را در اختیار بگیرد. به عنوان یکی از پیشکسوتان کشتی ایران معتقد هستم رئیس بعدی فدراسیون کشتی باید قابلیت و توانایی ایجاد تحول  اساسی در این رشته و همچنین جذب منابع مالی و اسپانسرهای بزرگ را داشته باشد.

محبی خاطر نشان کرد: آنچه مسلم است رئیس بعدی باید حتما از هر نظر مورد قبول اعضای مجمع و اهالی کشتی باشد، چراکه کار بزرگی را باید انجام دهد و مسئولیت سنگینی بر دوش خواهد داشت. با کمال تعجب نام گزینه ای که طی روزهای اخیر بیش از همه شنیده می شود به هیچ عنوان در قد و قواره ریاست فدراسیون کشتی نیست!

عضو مجمع عمومی فدراسیون کشتی با تاکید بر انتقادپذیر بودن رئیس بعدی و تقسیم کار بین تمامی عوامل اجرایی توسط او گفت: هیچ رئیس و مدیری نمی تواند ادعا کند هیچ مشکل و کاستی ندارد، اما رئیس بعدی فدراسیون کشتی باید از نواقص و کاستی های رئیس قبلی درس بگیرد. او باید بر خلاف مدیریت قبلی، کمی انعطاف پذیرتر عمل کند و انتقادپذیر باشد. ضمن اینکه به تمامی افرادی که در حیطه فنی حضور دارند، اختیارات کامل دهد و به هنگام ناکامی از آنها توضیح بخواهد. در واقع با یک تقسیم کار بتواند به جای انجام انفرادی تمامی کارها، امور مهم و سرنوشت ساز کشتی را بین یک مجموعه مجرب و میدان دیده تقسیم کند.

به گزارش خبرنگار مهر، مدتی است از دو گزینه اصلی به عنوان احراز پست ریاست فدراسیون کشتی یاد می شود که برخی معتقدند یکی از آنها حمایت وزارت ورزش را به همراه دارد و دیگری با تکیه بر توان و تجارب مدیریتی و پیشینه درخشان قهرمانی خود وارد گود خواهد شد.

کد N2037275

وبگردی