آفتاب

سلطانی فر: تکمیل طرح‌ها در دستور کار وزارت ورزش و جوانان

سلطانی فر: تکمیل طرح‌ها در دستور کار وزارت ورزش و جوانان

وزیر ورزش و جوانان گفت: اتمام پروژه‌های نیمه تمام و تمرکز بر روی پروژه‌های بالای 50 و 70 درصد پیشرفت برای بهره برداری سریع در دستور کار است.

به گزارش ایلنا، دکترسلطانی فر که در کمیسیون عمران مجلس برای پاسخگویی به نمایندگان در خصوص عملکرد 8 ماهه اول امسال حضور داشت، در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به منابع موجود و محدودیت‌هایی که وجود دارد اقدامات خوبی طی 5 سال گذشته و 8 ماهه اول امسال انجام شده است. 

وی ادامه داد: پروژه‌هایی که از 10- 12 سال گذشته به جا مانده بود مثل پروژه بزرگ ورزشگاه 75 هزار نفری نقش جهان و ورزشگاه 50 هزار نفری پارس شیراز را به بهره برداری رساندیم. 

دکترسلطانی فر افزود: ورزشگاه 15 هزار نفری نیمه کاره ارومیه و زنجان را در دستور کار داریم که امیدواریم تا چند ماه آینده به بهره برداری برسد. 

وی با اشاره به اینکه تعدادی ورزشگاه 5 هزار نفری و 10 سالن شش هزار نفری در 10 شهر بزرگ داریم، گفت: قدمت اجرای برخی از این سالن‌ها به 14 - 15 سال می‌رسد و ما برنامه ریزی‌هایی داریم با همه محدودیت‌ها در دولت دوازدهم آن‌ها را به بهره برداری برسانیم. 

وی گفت: سه پیست دوچرخه سواری داشتیم که یکی از آن‌ها هفته گذشته در کرمان افتتاح شد و دو پیست در رشت و ساری باقی مانده است که تا پایان سال 98 به اتمام می‌رسد. 

وزیر ورزش افزود: سه سالن سرپوشیده بزرگ دو و میدانی در خرم آباد، اردبیل و یزد داریم که تا پایان دولت تمام می‌شود. 

وی با بیان اینکه از سال 92 تا الآن 1300 پروژه را به بهره برداری رسانده‌ایم، تصریح کرد: سرعت اجرای پروژه‌ها بهتر از گذشته شده اما منابع ما محدود است. 

دکترسلطانی فر افزود: از ابتدای برنامه ششم توانستیم سهمی معادل 27 صدم درصد را از مالیات بر ارزش افزوده برای اتمام پروژه‌های نیمه تمام عمرانی، کمک به ورزش آموزش و پرورش، ورزش همگانی و ازدواج جوانان داشته باشیم. 

کد N2036529

وبگردی