آفتاب

کارگاه آموزشی مدیریت و حفاظت حیات وحش برای خبرنگاران برگزار شد

کارگاه آموزشی مدیریت و حفاظت حیات وحش برای خبرنگاران برگزار شد

کارگاه آموزشی مدیریت و حفاظت حیات وحش برای خبرنگاران با حضور معاون محیط طبیعی سازمان محیط زیست و جمعی از کارشناسان و مدیران این معاونت صبح امروز در محل سازمان حفاظت محیط زیست برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، کارگاه آموزشی مدیریت و حفاظت حیات وحش برای خبرنگاران با حضور معاون محیط طبیعی سازمان محیط زیست و جمعی از کارشناسان و مدیران این معاونت صبح امروز در محل سازمان حفاظت محیط زیست برگزار شد.

حمید ظهرابی معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی، اصغر مبارکی معاون علمی کنوانسیون سایتیس و کارشناس حیات وحش، مجید خرازیان مقدم مدیرکل دفتر حیات وحش و امور آبزیان داخلی، عبدالله سالاری پژوهشگر حیات و حش و عضو متخصص CIC، علی تیموری مدیرکل دفتر مدیریت حفاظت و شکار و صید و حمیدرضا رضایی استاد دانشگاه منابع طبیعی گرگان تعدادی از کارشناسان و مدیرانی بودند که در این کارگاه سخن راندند.

چالش‌های تنوع زیستی و حفاظت از ان، روش های سرشماری و برآورد جمعیت پستانداران شاخص حیات وحش، بهره‌برداری و معیشت پایدار، قرق‌های اختصاصی و اهمیت حفاظتی آن‌ها، و ژنتیک حفاظت حیات وحش بخشی از موضوعاتی بودند که در این کارگاه ارائه شد و مباحثه‌ای هم بر سر تغییر سیاست سازمان حفاظت محیط زیست در صدور پروانه‌های شکار میان خبرنگاران و مدیران این سازمان انجام شد.

کد N2034389

وبگردی