آفتاب

سفر به بزرگترین تم پارک سرپوشیده دنیا

سفر به بزرگترین تم پارک سرپوشیده دنیا

دبی در جنوب غربی خلیج فارس و در کشور امارات متحده عربی قرار گرفته است. در سال های اخیر این شهر به عنوان یکی از مناطق تجاری موفق دنیا شناخته می شود و شرکت های بزرگ جهان در این شهر سرمایه گذاری های عظیم انجام داده اند.

دبی در جنوب غربی خلیج فارس و در کشور امارات متحده عربی قرار گرفته است. در سال های اخیر این شهر به عنوان یکی از مناطق تجاری موفق دنیا شناخته می شود و شرکت های بزرگ جهان در این شهر سرمایه گذاری های عظیم انجام داده اند. علاوه بر تجارت، دبی از نظر گردشگری، شهری توسعه یافته و پیشرفته است. هتل های لوکس، مراکز خرید بزرگ، امکانات تفریحی پیشرفته و سواحل زیبا باعث شده تا تور دبی یکی از پرطرفدارترین تورهای گردشگری در سراسر دنیا باشد. در این قسمت شما را با یکی از مراکز تفریحی این شهر مدرن آشنا خواهیم کرد.


تم پارک بزرگ دبی

تم پارک دبی با نام IMG Worlds Of Adventureاولين مهمانان خود را در روز دوشنبه 15اوت سال ۲۰۱۶ پذیرفت و افتتاح شد. مساحت این تم پارک سرپوشیده حدود ۱۴۰ هزار متر مربع است که به بزرگی۲۸ زمین فوتبال می باشد. این شهربازی عظیم با سرمایه گذاری یک میلیارد دلاری، بزرگترین تم پارک سرپوشیده جهان، در نوع خود است. پارک IMG، در اتوبان شیخ محمد بن زاید احداث شده و تا فرودگاه های دبی بیشتر از ۲۰ دقیقه فاصله ندارد.  در تعطیلات آخر هفته از ۱۰ صبح تا نیمه های شب و در روزهای عادی تا ۱۰ شب پذیرای مهمانان است.

پارک به پنج منطقه اصلی تقسیم می شود که دو منطقه شبکه کارتون و شخصیت های کمیک Marvelاز معتبرترین برندهای جهانی هستند که شخصیت های کارتونی مانند شخصیت Iron Man، Thor، Captain America، Hulk ،Spiderman ،Powerpuff Girlsو Ben10را خلق کرده اند. سه بخش دیگر شامل تفرجگاه و دره گمشده (دایناسورها) و سینماها که شامل ۱۲ سالن مدرن سینماست.


تم پارک دبی بزرگترین شهربازی سرپوشیده دنیا با دمای کنترل شده است که پذیرای بیش از ۲۰ هزار نفر بازدید کننده در روز می باشد. میهمانان این پارک می توانند انواع بازی ها را با تم های مختلف و شخصیت های کارتونی و سوپر قهرمان ها تجربه کنند.

یکی از شگفت انگیزترین بخش ها، بخش دره گمشده است که طراحی واقع گرایانه از زندگی دایناسورها دارد. در این بخش تعداد ۷۰ دایناسور متحرک در اندازه واقعی وجود دارد. مراحل ساخت دره گمشده، ۵ سال به طول انجامیده و به جزئیات در طراحی ظاهر و حرکت دایناسورها توجه ویژه ای شده است. حتی سازندگان این دایناسورهای غول پیکر، نفس کشیدن و احساس آنها را در نظر گرفته اند، تا حدی که شما فکر می کنید در سرزمینی با موجودات زنده غول پیکر زنده قدم برمی دارید.

تم پارک دبی برای راه اندازی بخش دایناسورها، همکاری نزدیکی با شرکت ژاپنی Kokoroداشته تا جذابیت و هیجان را برای طرفداران دایناسورها ایجاد کند. شرکت Kokoroدر زمینه رباتیک و متحرک سازی فعالیت دارد و مسئول راه اندازی بخش هایی از موزه تاریخ طبیعی لندن بوده است.

مسئولین این شهربازی مدرن به بازدید کنندگان اطمینان داده اند که یکی از بهترین تجربه های بازی در تم پارک سرپوشیده همراه با بهترین سرگرمی های تعاملی بین المللی و محلی و شخصیت های شناخته شده جهانی و سوپر قهرمانان را برای آنها به ارمغان می آورند.

در ادامه با بخش Marvelاین شهربازی بیشتر آشنا می شویم.


Marvelیکی از قسمت های بزرگ تم پارک دبی است که طیف گسترده ای از سرگرمی های مختلف همراه با شخصیت های شناخته شده کارتونی و سوپر قهرمان ها را برای شما فراهم می کند.

• Avengers Battle of Ultron: تم این قسمت با الهام از فیلمی به همین نام طراحی شده و بازدیدکنندگان با شخصیت های مرد آهنین، Thor، Black Widow، Hawkeye، کاپیتان آمریکا و هالک، سوار بر هواپیمای Quinjetبرای مبارزه با Ultronخائن آماده می شوند. این سواری بسیار جذاب، اولین پرواز تاریک برای انتقام جویان در جهان است.

• Hulk Epsilon Base 3D: یک سینمای سه بعدی منحصر به فرد، که برای اولین بار فیلمی از مبارزه شخصیت هالک با مرگبارترین دشمن خود نمایش می دهد. این سیستم نوآورانه، اولین مدل در جهان است که از ترکیب صفحه نمایش 360درجه و صندلی های متحرک استفاده می کند.

• Spider-Man Doc Ock’s Revenge: این ترن هوایی 400متری، بازدیدکنندگان را از طریق خط هوایی نیویورک با مرد عنکبوتی مشهور، در حالی که برای مبارزه برای نجات شهر از شر دکتر Octopusآماده می شود، حرکت می دهد.

• Thor Thunder Spin: تندر چرخان برای بازدیدکنندگان ماجراجو طراحی شده است. این تجربه هیجان انگیز، مهمانان را به صندلی های خود میخ کوب می کند تا شخصیت Thorتلاش کند آنها را از دست Loki، خدای شیاطین نجات دهد.  

• Avengers Flight of Quinjets: سواری هیجان انگیز با هواپیمای Quinjetاجازه می دهد تا مهمانان کنترل هواپیمای چرخان خود را در دست بگیرند و به یک مسابقه تعاملی چالش برانگیز وارد شوند.

اگر تصمیم دارید در پاییز به سفر بروید و به دنبال مقصدی با هوای بهاری می گردید، ما دبی را به شما پیشنهاد میکنیم. این روزها بهترین زمان برای سفر به این شهر مدرن است، چرا که درجه حرارت بین ۱۹ تا ۲۹ درجه می باشد و بهترین شرایط آب و هوایی را برای گردش و تفریح شما فراهم می کند. همچنین تور لحظه آخری دبی در فصل پاییز مقرون به صرفه و اقتصادی است و آژانس های مسافرتی تخفیف های قابل توجهی برای تورهای خود در نظر می گیرند. پس آماده سفر شوید و با خرید تور لحظه آخری ، لحظاتی هیجان انگیز و رویایی را تجربه کنید.توریاب وب سایت دیگری در زمینه گردشگری میباشد که ارائه کننده تور لحظه آخری و جدیترین تور دبی میباشد که توسط آژانسهای مسافرتی خوب تهران تورهای دبی ارائه میشوند




کد N2024510

وبگردی