آفتاب
مازنی:

اکثریت نمایندگان به استیضاح ظریف رای نخواهند داد | ظریف به عنوان نماد گفت‌وگو و منطق اسلامی - ایرانی در دنیا ظاهر شده

اکثریت نمایندگان به استیضاح ظریف رای نخواهند داد | ظریف به عنوان نماد گفت‌وگو و منطق اسلامی - ایرانی در دنیا ظاهر شده

اکثریت نمایندگان به استیضاح ظریف رای نخواهند داد | «حجت الاسلام و المسلمین احمد مازنی» رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: استیضاح حق نمایندگان است، اما باید توجه داشته باشیم که همه ما در یک کشتی نشسته ایم و نباید به گونه ای عمل کنیم که اعمال حق ما به تضییع حقوق دیگران منجر شود.

انتخاب: «حجت الاسلام و المسلمین احمد مازنی» رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: استیضاح حق نمایندگان است، اما باید توجه داشته باشیم که همه ما در یک کشتی نشسته ایم و نباید به گونه ای عمل کنیم که اعمال حق ما به تضییع حقوق دیگران منجر شود.
وی با تاکید بر اینکه دکتر ظریف به عنوان نماد گفت و گو و منطق اسلامی- ایرانی در عرصه بین المللی ظاهر شده است، افزود: وزیر امور خارجه با بزرگترین قدرت های مدعی مذاکره و چانه زنی، وارد مذاکره شده و با موفقیت برجام را به نتیجه و به تصویب شورای امنیت سازمان ملل رساند.
مازنی ادامه داد: وزیر امور خارجه از هیچ تلاشی برای سربلندی و احقاق حقوق ملت ایران کوتاهی نکرده است؛ در چنین شرایطی تضعیف جایگاه وی می تواند تضعیف جایگاه دیپلماسی کشور تلقی شود.
این نماینده مجلس گفت: من به استیضاح دکتر ظریف رای نمی دهم و اگر هم در مجلس طرح شود، اکثریت قریب به اتفاق نمایندگان مردم از آقای ظریف قدردانی خواهند کرد و به استیضاح رای نخواهند داد.
کد N2020123

وبگردی