آفتاب

نمایشگاه رویش در دانشگاه علوم پزشکی تبریز افتتاح شد

نمایشگاه رویش در دانشگاه علوم پزشکی تبریز افتتاح شد

نمایشگاه «رویش» با هدف معرفی فعالیت های دانشجویی در دانشگاه علوم پزشکی تبریز با حضور معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی تبریز افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی تبریز، نمایشگاه رویش با هدف معرفی فعالیت های دانشجویی به دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تبریز با حضور دکتر محمد آقازاده معاون دانشجویی فرهنگی این دانشگاه، محمود فیضی مدیر امور فرهنگی این دانشگاه، جمعی از دانشجویان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی تبریز افتتاح شد.

نمایشگاه رویش شامل غرفه های معرفی فعالیت های دانشجویی و هر کدام از تشکل ها و ارگان های دانشجویی برای معرفی ساختار و فعالیت های خود غرفه ای در این نمایشگاه مختص خود دارند.

از جمله غرفه های این نمایشگاه می توان غرفه معرفی تشکل های دانشجویی، کانون های فرهنگی، جشنواره فرهنگی هنری، قرآن و عترت، نشریات، مرکز سلامت، ارداره مشاوره و سلامت روان، اداره سلامت دانشجویی و سفیران سلامت را نام برد.

دکتر محمد آقازاده پس از افتتاح این نمایشگاه به همراه محمود فیضی از غرفه های دایر شده در آن بازدید کرد. این نمایشگاه تا روز شنبه ۲۸ مهرماه در محوطه ورودی مجتمع فرهنگی رفاهی امید دایر است.

کد N1984553

وبگردی