آفتاب

آیا می‌خواهید با کودکانتان به مالزی سفر کنید؟

آیا می‌خواهید با کودکانتان به مالزی سفر کنید؟

سفر به مالزی آنقدر جذاب و هیجان انگیز است که نه تنها شما بلکه کودکان‌تان نیز عاشق و شیفته آن خواهند شد.

آیا می‌خواهید با کودکانتان به مالزی سفر کنید؟ واقعا؟ چرا که نه! چه 3 شب یا یک هفته! فرقی ندارد؛ سفر به مالزی آنقدر جذاب و هیجان انگیز است که نه تنها شما بلکه کودکان‌تان نیز عاشق و شیفته آن خواهند شد. مالزی با داشتن جزایر زیبا، شهرهای پر جنب و جوش و پویا، حیات وحش فوق العاده و باور نکردنی و بهترین و خوشمزه‌ترین غذاهای دنیا، یکی از مقاصد گردشگری محبوب برای توریست‌های سرتاسر جهان محسوب می‌شود. سفر با خانواده و به خصوص کودکانتان خاطره‌ای بی نظیر برای شما رقم خواهد زد؛ چرا که شما می‌توانید انواع تفریحات هیجان انگیز را با خانواده خود انجام دهید. والدینی که کودکان خود را به مالزی می‌برند، لازم نیست نگران مسائل اخلاقی و امنیتی کودکانشان باشند. این کشور بهشتی برای شما و کودکانتان خواهد بود. در این مطلب از توریاب که معرفی کننده تور لحظه آخری قصد داریم مالزی را به عنوان مکانی امن برای سفر با کودکان‌تان به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.
مالزی برای کودکان
کوالالامپور، پایتخت مالزی پر از پارک‌ها، موزه‌ها و سایر فعالیت‌های سرگرم کننده و آموزشی است. شهرهایی مانند مالاکا دارای تاریخی جذاب، پر از دزدان دریایی و حماسه‌های پر شور هستند. جزایری مانند تیومن، ردانگ و لنکاوی دارای سواحل گرمسیری لوکسی هستند که شما را عاشق خود می‌کنند. البته، پنانگ شبه جزیره‌ای بی نظیر در مالزی است که حسابی می‌توانید با کودکانتان در معابد و طبیعت بکر آن خوشگذرانی کنید!

رفتن به مالزی صرفا جنبه خوشگذارنی ندارد. سفر با تور مالزی پر از درس‌هایی است که شاید هیچ کجای دیگر نتوانید آنها را به این شکل به کودکانتان بیاموزید. این کشور چند ملیتی، چند قومی و چند مذهبی الگوی بسیار ایده‌ آلی از صلح و دوستی است. دین اصلی مردم مالزی اسلام است. اما وقتی در این کشور آرام و دوست داشتی گشت می‌زنید متوجه می‌شوید که چقدر ادیان مختلف و فرهنگ‌های متنوع در این کشور وجود دارند که در کنار هم بدون هیچ مشکلی و با صلح و آرامش باهم زندگی می‌کنند. به جز مسلمانان جمع وسیعی از مسیحیان، بودائیان، هندوها و دیگر ادیان نیز در این کشور ساکن هستند. نکته قابل توجه این مسئله این است که این ادیان محتلف صرفا یکدیگر را تحمل نمی‌کنند؛ بلکه آنها با در کمال احترام و صلح با یکدیگر زندگی خیلی خوبی دارند. اشتباه نکنید؛ منظور ما این نیست که مالزی یک آرمان شهر واقعی است، هر جایی دارای مشکل خاص خود در کنار خوبی هایش است. اما مالزی دست کمی از یک آرمان شهر هم ندارد. به همین دلیل شاید سفر به این کشور برای کسانی که بچه دارند، بسیار مناسب باشد و کودکان بتوانند معنای صلح و احترام به هم نوعان را به صورت عینی بیاموزند.

جالب است که بدانید این اقوام و ادیان مختلف صرفا همدیگر را تحمل نمی‌کنند؛ بلکه آنها یکدیگر را دوست دارند و جدا از دین و فرهنگ به همدیگر به عنوان یک انسان نگاه می‌کنند. مسلمانان در روز جشن کریسمس لباس بابانوئل به تن می‌کنند و مسیحیان در ماه رمضان با عشق فراوان در مراسم افطار و روزه شرکت می‌کنند و برای روزه داران ارزش زیادی قائل هستند. بودائی‌ها برای جشن دیوالی هندوها نقش حنا بر دستانشان می‌گذارند و در این جشن 5 روزه مشارکت می‌کنند. هندوها نیز متقابلا با تمام عشق و با کمال میل با دوستان‌شان در معابد محلی جشن سال نو چینی را با بودائیان جشن میگیرند. شاید با خودتان فکر کنید، چنین چیزی امکان ندارد؛ اما با سفر با تور لحظه آخری مالزی به این کشور زیبا همه این شگفتی‌ها را می‌توانید در کنار هم ببینید.

غذاهای دوست داشتنی مالزی برای کودکان
مالزی بهشت کسانی است که عاشق طعم‌های جدید و فوق‌ العاده هستند. در مالزی به لطف وجود قبایل و فرهنگ‌های متنوع، تنوع غذایی بسیار بالا است و کودکان‌تان می‌توانند از این تنوع حسابی لذت ببرند. انواع غذاهای چینی، تایلندی، هندی، سریلانکایی و طعم‌های مالزیای در مالزی گرد هم آمده‌اند و انتخاب غذا را برای شما دشوار خواهند کرد. اگر به دنبال غذاهایی مثل پیتزا و برگرها هستید هم ناامید نخواهید شد. در پنانگ هم می‌توانید از انواع غذاهای مکزیکی، کره‌ای، زاپنی، ویتنامی و بلغاری لذت ببرید.
سخن آخر
بدون شک مالزی از آن دسته از کشورهایی است که برای سفر خانوادگی به خصوص با کودکانتان مناسب است. سفر به مالزی صرفا جنبه سفر نخواهد داشت و در این سیر و سیاحت چیزهای زیادی خواهید آموخت. به علاوه این کشور پر از تفریحات و شهر بازی‌های فوق العاده برای کودکان است. بچه‌ها همچنین می‌توانند از آب تنی و تفریحات آبی در سواحل مالزی حسابی لذت ببرند. شما می‌تواند برای اطلاع از بهترین و به روزترین قیمت تور مالزی وب سایت توریاب را انتخاب کنید.

کد N1967112

وبگردی