آفتاب

دوشنبه عزای عمومی اعلام شد

دوشنبه عزای عمومی اعلام شد

از سوی مدیرکل بنیاد شهید خوزستان؛دوشنبه عزای عمومی اعلام شد

مدیرکل بنیاد شهید خوزستان از تشییع شهدای حادثه تروریستی حمله مسلحانه به مراسم رژه نیروهای مسلح اهواز در روز دوشنبه و اعلام عزای عمومی این روز خبر داد.
به گزارش آفتاب، عبدالرضا فرجیان اظهار کرد: روز دوشنبه رأس ساعت هشت و نیم صبح ۲۵ شهید حادثه تروریستی حمله مسلحانه به مراسم رژه نیروهای مسلح اهواز در این شهر تشییع می شوند.
وی با دعوت از عموم مردم شهید پرور خوزستان و اهواز افزود: مسیر تشییع مانند دیگر مراسم های گذشته از مقابل حسینیه ثارالله تا چهارراه نادری است؛ پس از آن شهدای اهوازی به گلزار شهدا و شهدای شهرستانی نیز به زادگاه خودشان منتقل می شوند.
مدیرکل بنیاد شهید خوزستان در پایان گفت: آخرین آمار حادثه تروریستی حمله مسلحانه به مراسم رژه نیروهای مسلح اهواز ۲۵ شهید و ۶۹ زخمی است.
لازم به ذکر است، تیم تروریستی حادثه دیروز اهواز، ۴ نفر بودند که سه تروریست در درگیری با نیروهای مسلح ایران در دم به هلاکت رسید و تروریست دیگر بر اثر شدت جراحات، در بیمارستان به هلاکت رسید. اکثر شهدای این حادثه نیروهای نظامی بودند. در بین شهدا یک دختر خردسال و یک جانباز نیز حضور دارند.
در پی این حادثه علاوه بر واکنش های داخلی، ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه و برت مک کِر سفیر انگلیس در تهران هر کدام به طور جداگانه تسلیت گفته و یا در پیام های توییتری حادثه دیروز را تکان دهنده اعلام کردند.

کد N1964318

وبگردی