آفتاب

جام کنفدراسیون والیبال آسیا؛ برد دختران ایران در اولین بازی

جام کنفدراسیون والیبال آسیا؛ برد دختران ایران در اولین بازی

همشهری آنلاین: تیم ملی کشورمان در نخستین بازی خود در جام کنفدراسیون والیبال بانوان آسیا مقابل قزاقستان به میدان رفت و با نتیجه ۳ بر ۲ به برتری رسید.

به گزارش سايت باشگاه خبرنگاران جوان، ششمین دوره مسابقات جام کنفدراسیون والیبال بانوان آسیا (AVC CUP) از روز یکشنبه 25 شهریور به طور رسمی در تایلند و در شهر ناخون راچاتسیما آغاز شد.

تیم ملی والیبال بانوان کشورمان در نخستین بازی خود از ساعت 8 و 30 دقیقه به وقت ایران مقابل قزاقستان به میدان رفت و با نتیجه 3 بر 2 به برتری رسید.

جواد مهرگان بازی را با ترکیب سودابه باقرپور، شبنم علیخانی، مائده برهانی، مهسا کدخدا، مهسا صابری، شکوفه صفری، نگار کیانی (لیبرو) آغاز کرد.

در ست اول، بازیکنان کشورمان در ابتدای بازی اشتباهات زیادی داشتند و امتیازهای زیادی را به خاطر دریافت های اشتباه و همین طور سرویس خارج از زمین از دست دادند. در ادامه بازی بانوان کشورمان اختلاف را کمتر کردند همین موضوع باعث شد تا مربی قزاقستان تایم استراحت بگیرد. این بازی در نهایت با نتیجه 25 بر 23 به سود قزاقستان به پایان رسید.

تيم ايران ست‌هاي دوم، چهارم و پنجم را با امتيازهاي 25 بر 17 - 25 بر 23 و 15 بر 12 به سود خود به اتمام رساند و ست‌هاي اول و سوم را با نتايج 25 بر 23 و 25 بر 19 واگذار كرد.

ملی‌پوشان کشورمان دوشنبه ساعت 13:30 به وقت ایران در دومین بازی خود مقابل فیلیپین قرار می‌گیرند.

 

کد N1959608

وبگردی