آفتاب

بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی جامع صنعت ساختمان برگزار می شود

بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی جامع صنعت ساختمان برگزار می شود

ده ها شرکت بزرگ داخلی و نمایندگان محصولات خارجی، صنعتگران و مهندسان بخش های مختلف حوزه ساخت و ساز و همچنین وزارتخانه ها، سازمان ها و نهادهای مرتبط با صنعت ساخت و ساز کشور از یازدهم تا چهاردهم مهرماه با حضور در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی جامع صنعت ساختمان که در محل نمایشگاه‌های بین المللی اصفهان برگزار می‌شود؛ جدیدترین تولیدات و خدمات خود را ارائه می‌کنند.

به گزارش ایلنا؛ در این نمایشگاه بیش از 120شرکت از جمهوری اسلامی ایران و نمایندگانی کشورهای چین، ترکیه و... نوین ترین و پیشرفته ترین طرح ها، برنامه ها و پروژه های خود را در سه حوزه (تکنولوژی های نوین، سازه ها و نماها)، ارائه و در معرض دید علاقمندان قرار خواهند داد.

علیرضا آموخته مدیر برگزاری بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی جامع صنعت ساختمان گفت: در این نمایشگاهانواع طرح ها و پروژه های سبک سازی ساختمان، مجتمع سازی،انواع سازه های فلزی، سازه های بتنی، سازه های پیش ساخته ،فنی مهندسی، نظارت، طراحی و دکوراسیون داخلی، ساختمان های هوشمند، بهینه سازی انرژی،درب و پنجره،آسانسور، پله برقی و بالابر ها، پروفیل و آلومینیوم، عایق های حرارتی و صوتی، تهویه و تاسیسات ساختمانی، لوله و پلیمر، کاشی و سرامیک ، شیرآلات، تجهیزات و طرح های نوین ساختمانی ارائه می شود.

وی اضافه کرد:در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی جامع صنعت ساختمان همچنین؛ انبوه سازان، تعاونی های ساختمانی، نشریات ساختمانی، مشاوران ساختمانی، شرکت های برق ساختمانی، شرکت های سیمانی و بتن و شرکت های نماسازی و در و پنجره و صنایع مرتبط از استان های مختلف کشور از جمله استان های تهران،البرز ، کرمان ، هرمزگان، مشهد، اصفهان، یزد، فارس،تبریز، مرکزی وخراسان جنوبی حضور و مشارکت دارند.

آموخته افزود:برگزاری چند همایش و نشست علمی، آموزشی با حضور مهندسان، صاحبنظران و استادان دانشگاه ها و مقامات مرتبط برخی از برنامه های جانبی بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی جامع صنعت ساختمان است.

وی تاکید کرد:این نمایشگاه با هدف کمک به رونق ساخت و ساز، شناخت توانمندیها و کمبودهای صنعت ساختمان، آشنایی با پیشرفت های روز این صنعت در ایران و جهان،توسعه و گسترش سبک سازی، مقاوم سازی و ساختمان سازی کشور، اشتغالزایی و ایجاد یک فضای اقتصادی و تجاری ویژه برای رویارویی شرکتهای فعال در زمینه ماشین آلات، تجهیزات، مصالح، خدمات و تکنولوژی صنعت ساختمان و عمران برگزار می شود.

مدیر برگزاری بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی جامع صنعت ساختمان در ادامه گفت: شکی نیست که امروزه صنعت ساخت و ساز یکی از مهمترین بخش‌های اقتصادی هر کشوری محسوب می‌شود و با توجه به تولید صنعتی، نه تنها شاخص‌های پایه یعنی منابع، زمان و کیفیت مدیریت می شود، بلکه شاخص‌های اساسی نظیر ایمنی، پایداری و مصرف بهینه انرژی نیز تحقق می‌یابد؛ لذا در این نمایشگاه تلاش شده است تا زمینه توجه و توسعه تکنولوژی های ساختمانی فراهم گردد.

 

 

کد N1955806

وبگردی