آفتاب

هخامنش: ما ضد فوتبال نیستیم / سرمربی باکلاسی داریم

هخامنش: ما ضد فوتبال نیستیم / سرمربی باکلاسی داریم

مدافع تیم صنعت نفت آبادان می‌گوید آنها در مالکیت توپ یکی از تیم‌های برتر فصل جدید هستند و در بازی‌های مهم مجبور به دفاع کردن از برتری شان بوده‌ند.

وفا هخامنش در گفت و گو با ایلنا، درباره نتایج تیم صنعت نفت با گذشت 6 هفته از مسابقات لیگ برتر گفت: تمرینات ما چند روزی تعطیل شده و قرار است از فردا یا پس فردا دوباره برگزار شود. شرایط تیمی ما خداراشکر خوب است. کادر و بازیکنان خیلی خوب مسابقات را آغاز کردیم و در هر بازی بیشترین مالکیت و کردش توپ را داشتیم و کاملا هماهنگ هستیم ولی شرایط به گونه‌ای رقم خورد که در بازی مقابل ماشین سازی و حتی پرسپولیس نتوانستیم سه امتیاز را کسب کنیم.

او ادامه داد: باید برنده می‌شدیم، یک امتیاز در این دیدارها حق ما نبود و اینجای جدول نباشیم. اما کمی بدشانس بودیم و ان شاء الله بعد بعد از تعطیلات به بهترین شرایط برسیم.

هخامنش درباره اینکه چرا در بازی تدافعی صنعت نفت باید پرسپولیس را شکست می‌داد، گفت: ما نیمه اول بازی خیلی هجومی نشان دادیم و فرصت برای گلزنی هم داشتیم اما در نیمه دوم چون می‌خواستیم از گلی که زده بودیم محافظت کنیم مجبور شدیم اینطور بازی کنیم. به هیچ وجه ضد فوتبال نیستیم و آمارهایی که در متریکا هم ثبت شده است این را اثبات می‌کند.

مدافع صنعت نفت گفت: تیمی که حمله کردن را از مدافعان شروع می‌کند چطور می‌تواند ضدفوتبال باشد، تیم ما تنها بدی که دارد، باز بازی می‌کند و اگر بسته بازی می‌کردیم طی 5 بازی حداقل دو پیروزی داشتیم.

هخامنش درباره همکاری با پائولو سرجیو عنوان کرد: تا به حال چنین سرمربی ندیده بودم و همه بازیکنان در کنار او خوشحال هستند. مربی اخلاق مداری هستند و طی هفته‌‌های گذشته همیشه با بازیکنان بوده و به آنها کمک می‌کند. واقعا سرمربی باکلاسی داریم و چون نتایج درخشان نداشته نمی‌شود او را قضاوت کرد.

او درباره وضعیت مالی صنعت نفت آبادان گفت: ما وضعیت مناسبی داریم. اردوی خوبی برپا کردیم پیش از شروع فصل و تمرینات را هم زود آغاز کردیم.

کد N1948747

وبگردی