آفتاب

۲۰ مرکز در استان خوزستان به مادران کارگر خدمات ارایه می‌دهد

۲۰ مرکز در استان خوزستان به مادران کارگر خدمات ارایه می‌دهد

مدیر اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: ۲۰ مرکز در استان خوزستان به مادران کارگر برای نگهداری کودکانشان خدمت ارایه می‌دهد.

مدیر اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان در گفتگو با خبرنگار ایلنا، از فعالیت ۲۰ مرکز به‌طور همزمان برای ارایه خدمات به کودکان مادران کارگر در این استان خبر داد و گفت: امور اجتماعی یکی از ادارات تحت مدیریت معاونت رفاه اجتماعی است که وظایف متنوعی ازجمله برگزاری جشنواره‌های امتنان از کارگران گروه‌های کار و واحدهای نمونه و همچنین انتخاب و معرفی بهداشت‌یاران کار برتر کارگاه‌ها، کارگران و مدیران نمونه زن سرپرست خانوار استان را برعهده دارد.

وی همچنین تصریح کرد: ۷۰ خانه بهداشت کارگری در استان خوزستان قابلیت خدمت‌رسانی به ۴۰ هزار کارگر استان خوزستان را دارد. 

وی افزود: راه‌اندازی سامانه رفاهی و ثبت‌نام اقشار آسیب‌پذیر در سامانه مذکور برای بهره‌مندی از مزایای مانند بیمه کارگران ساختمانی و ... همچنین راه‌اندازی بانک اطلاعاتی کارگران ساختمانی و فرایند رسیدگی به اعتراض‌های آنان از طریق سامانه مذکور و اجرای طرح بیمه سلامت برای کلیه افرادی که فاقد هر گونه پوشش بیمه‌ای بوده‌اند، از دیگر وظایف اداره امور بیمه‌ای معاونت رفاه اجتماعی است.

محمدپور ادامه داد: ۶ استخر سرپوشیده استاندارد ۴ زمین چمن فوتبال و ۶ سالن سرپوشیده چندمنظوره که علاوه بر برگزاری مسابقات فوتسال قابلیت استفاده در رشته‌های مختلف ورزشی را دارد.

کد N1932231

وبگردی