آفتاب

ارسلان مرتاض: آیمن به استقلال نزدیک‌تر از حمام است/ هر دو بازیکن سهمیه امید هستند

ارسلان مرتاض: آیمن به استقلال نزدیک‌تر از حمام است/ هر دو بازیکن سهمیه امید هستند

مدیر برنامه‌های دو بازیکن عراقی مورد نظر استقلال در مورد وضعیت مذاکرات صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، استقلال مشغول مذاکره با 2 بازیکن عراقی است و در صورت توافق این دو بازیکن جذب تیم خواهند شد. یکی از آنها آیمن حسین است که مورد توجه پرسپولیس هم بود و دیگری بازیکنی به نام طارق حمام.

ارسلان مرتاض، مدیر برنامه‌های این دو بازیکن در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در این خصوص اظهار داشت: آیمن ابتدا مورد نظر پرسپولیس بود ولی به دلیل محرومیت این باشگاه و بسته بودن پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس قبول نکرد به این تیم برود چرا که جام ملت‌های آسیا در پیش است و او نمی‌خواهد جایگاهش در تیم ملی عراق را از دست بدهد. به همین دلیل توافق حاصل نشد.

وی افزود: با استقلال به توافق رسیده‌ایم و چند قدم تا نهایی شدن قرارداد باقی مانده است. شفر باید نظر نهایی را بدهد و پس از آن قرارداد امضا خواهد شد.

مدیربرنامه‌های این دو بازیکن عراقی در مورد طارق حمام هم عنوان کرد: این بازیکن هم مورد توجه استقلال قرار دارد و مشغول مذاکره هستیم هرچند به اندازه آیمن به توافق نهایی نزدیک نشده‌ایم ولی احتمال حضور او در استقلال زیاد است. این بازیکن وینگر چپ و بازیساز است و سبک بازی او شبیه داریوش شجاعیان است و جانشین مناسبی برای او خواهد بود.

وی ادامه داد: هر دو بازیکن در تیم بزرگسالان عراق بازی می‌کنند ولی سهمیه زیر 23 سال محسوب می‌شوند و این پوئن مثبتی برای باشگاهی است که با آنها قرارداد امضا می‌کند و سهمیه بزرگسالان را از دست نمی‌دهد.

کد N1920761

وبگردی