آفتاب

عدم ثبات اقتصادی امکان تصمیم‌گیری را سلب می‌کند

عدم ثبات اقتصادی امکان تصمیم‌گیری را سلب می‌کند

نماینده شاهین‌شهر گفت: عدم ثبات اقتصادی امکان تصمیم‌گیری را سلب می‌کند که این به معنای تعطیلی و ایجاد احتکار است بالاخره قیمت را باید تعیین کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا حسینعلی حاجی دلیگانی در جریان اخطاری در صحن علنی مجلس گفت: اخطار بنده مربوط به بند ۱۲ اصل سوم قانون اساسی در مورد پی‌ریزی صحیح اقتصاد در کشور است.

وی تاکید کرد:‌ از هشتم اردیبهشت ماه امسال بحث تشکیل شورای هماهنگی اقتصادی مطرح شده است و هر سه قوه در آن حضور دارند اما اکنون سه ماه از آن می‌گذرد و ما آثار آن را کمتر دیده‌ایم و خواسته‌ایم که اطلاعاتی از آن جلسات در اختیار ما قرار بگیرد اما تاکنون محقق نشده است.

این نماینده مجلس با اشاره به عدم اثبات اقتصادی در کشور خاطرنشان کرد: عدم ثبات اقتصادی امکان تصمیم‌گیری را سلب می‌کند که این به معنای تعطیلی و ایجاد احتکار است بالاخره قیمت را باید تعیین کرد. هر روز افراد در شبکه‌های اجتماعی تحلیل می‌کنند که قیمت ارز و سکه به کجاها می‌رود و هر روز ده‌ها واحد تعطیل می‌شوند.

حاجی دلیگانی تصریح کرد: آنهایی که شغل دارند توان خرید مایحتاج را ندارند و آنهایی هم که شغل ندارند به نحوی دیگر دچار مشکل هستند این مشکلات‌‌‌ شان مجلس را زیر سوال می‌برد.

کد N1920625

وبگردی