آفتاب

مسئولانی که هنرمندان را قربانی بی مسئولیتی شان کرده اند

مسئولانی که هنرمندان را قربانی بی مسئولیتی شان کرده اند

اگر منظور رسانه های مجازی و غیر مجازی از (ا_ع) همان احسان علیخانی است، باید بگویم اشتباه گرفتید. آن دزد اموال بیت المال و مردم من نیستم

آفتاب: چندی پیش یکی از روزنامه ها مطلبی در مورد آقای طنز ایران نوشت مبنی بر این که این بازیگر، تهیه کننده و کارگردان سینما و تلویزیون علاوه بر دریافت مبلغی به عنوان هدیه از موسسه اعتباری ثامن الحجج، مبلغی را هم به عنوان وام دریافت نموده که تا به امروز بخشی از اقساط آن را پس داده است. یکی از سایت ها هم بلافاصله این مطلب را در فضای مجازی منتشر کرد.

مهران مدیری به دلیل نشر اکاذیب از این روزنامه و سایت رسماً شکایت کرد.
از طرفی دیگر همین اتفاق برای احسان علیخانی مجری و تهیه کننده سینما و تلویزیون هم افتاد که در واکنش به این موضوعات گفت: «من دزد نیستم. من احسان علیخانی مجری و تهیه کننده تلویزیون و سینما هستم اگر منظور رسانه های مجازی و غیر مجازی از (ا_ع) همان احسان علیخانی است، باید بگویم اشتباه گرفتید. آن دزد اموال بیت المال و مردم من نیستم.»

و اما رضا رشید پور در برنامه حالا خورشید ضمن واکنش به این اخبار گفت: «در این میان نام 2،3 سلبیریتی می آید که عده ای از کارشناسان معتقدند باعث می‌شود افکار عمومی به سبب جذابیت نام این عزیزان به آن سمت سرازیر شود و خیلی اسم های دیگر زیر سایه این 2،3 سلبیریتی بمانند. واضح بگویم در این 48 ساعت اسم ها آشکار شده است . مثلاً تمام موسسه ثامن الحجج را خلاصه کنیم در مهران مدیری و احسان علیخانی.
و از جمله 50 میلیارد تومان وام با سود 3% به آقای (س_ش)  و 43میلیارد تومان وام با سود 4% به خانم (تا_م) و 124میلیارد تومان تسهیلات برای یکی از وزرای سابق و...

عجیب است چرا این مدت دارد اتفاقاتی می افتد که مدام هواس مردم به آنها پرت شود. مسئولین حتی برای پرت کردن هواس مردم از اسم سلبیریتی هایی که مردم به آنها اطمینان دارند استفاده می کنند و بدنامشان می کنند؛ تنها برای اینکه هواس مردم را به سمت دیگری هدایت کنند و این کار اصلاً درست نیست.
درست نیست هنرمندانی که در هر شرایطی پشت مردم بوده اند و برای سینما و تلویزیون زحمت می کشند اینگونه نامشان خراب شود و اعتماد مردم نسبت به آنها خدشه دار شود. این اتفاقات برای چیست؟

مسئولانمان برای کوتاهی در کارهایشان هنرمندانمان را قربانی می کنند.
زهرا پورعابد


مطالب مرتبط:





کد N1915989

وبگردی