آفتاب

در ساحل عشق قدم بزنید، در لانه پرنده غذا بخورید و به دنیای رنگارنگ بروید

در ساحل عشق قدم بزنید، در لانه پرنده غذا بخورید و به دنیای رنگارنگ بروید

شاید برایتان باور پذیر نباشد که سفر و گشت و گذار چقدر می توند در سبک زندگی شما تغییر ایجاد کند و شما را از روزمره گی دور کند.

شاید برایتان باور پذیر نباشد که سفر و گشت و گذار چقدر می توند در سبک زندگی شما تغییر ایجاد کند و شما را از روزمره گی   دور کند. همین که به مناطق اعجاب انگیز وارد شوید و تجربیات جدیدی کسب کنبد و مردمان متفاوتی را ببینید ، این خود می تواند در نگرش شما به سبک زندگی تغییر ایجاد کند و درک شما از زندگی را تحت تاثیر قرار دهد . در هر وضعیتی که هستید خود را به سفری که با در آمد و روحیاتتان سازگار است مهمان کنید تا تاثیر معجزه آسای آن را ببینید . میخواهیم برخی از جاذبه های گردشگری را که ممکن است مقصد بعدی شما باشد برایتان تشریح کنیم . با ما همرا شوید
به دنیای رنگارنگ و خش بو  خوش آمدید...
شهر استانبول یکی از شهرهایی است که در آن هر آنچه در تصورتان می گنجد را به زیبایی خواهید دید.
یکی از این زیبایی ها ی  دیدنی  در میدان  امینونو، در محله‌ی فاتیح قرار دارد ،  که عمیقا  شما را غرق در رنگ و بو میکند.
توصیه می کنیم  در سفر به استانبول دیدن  بازار ادویه  که جزو  قدیمی ترین بازارهای سرپوشیده میباشد را حتما در برنامه  تور استانبول  خود قرار دهید.
البته بازار ادویه استانبول به بازار مصری ها  هم مشهور است که پیشینه این شهرتش به قرن ها پیش برمیگردد که تاریخچه اینگونه بازگو میکند:
با توجه به اسناد موجود در ابتدا نام بازار  “بازار جدید” بوده است.
ساختمان بازار وقف مسجد جدید شده بود و از سال 1660 تا 1665 توسط ملکه تورهان خدیجه و مادر سلطان محمدفاتح  راه اندازی شده و درآمد حاصل از اجاره مغازه ها برای مرمت و نگهداری مسجد استفاده میشود.
این بازار 88 باب دارد. با رفتن به بازار ادویه  استانبول کاملا ضرب المثل "هم فال هم تماشا"برایتان تداعی میشود چرا که علاوه بر  گشت و گذار در میان دسته های منظم رنگارنگ که  با عطر خوشش از شما مهمان نوازی میکند،امکان ندارد به سادگی از کنار ادویه های خوش رنگ و خوش بو رد شوید و مطمئنا از این بازار حتی اگر شده به عنوان سوغاتی خرید میکنید.
بازار مصری یا ادویه  فقط  مختص به ادویه  نمیشود بلکه شامل انواع :
شیرینی‌های سنتی خوشمزه ، خشکبارهای دلفریب، وی ماهی تازه، خاویار، پنیر ترکی، مغز وآجیل، موم عسل،زیتون،روغن، انواع چای وعطر دلنشین قهوه میشود.
علاوه بر این خوراکی هایی خوشمزه میتوانید وسیله هایی چون :
حوله، دمپایی، قوتی‌های عجیب‌وغریب، سبد، درخشش عتیقه جات برنزی،عود و بدلیجات هم بخرید
برای رفتن به این مجموعه می توانید از مترو استفاده کنید و در ایستگاه امینیو از قطار پیاده شوید و به آسانی به بازار ادویه استانبول برسید.
زمان مناسب برای  رفت به بازار ادویه استانبول ، همه روزه از ساعت 8 صبح تا 7:30 بعد از ظهر، به استثناء یکشنبه ها در ساعت 10 صبح تا 6 بعد از ظهر، باز است. فراموش نکنید  در تعطیلات عمومی و مذهبی بازار ادویه استانبول تعطیل است .



غذا خوردن در رستوارانی  به سبک لانه پرنده
ملاک انتخاب رستوران  فقط به کیفیت و نوع غذا محدود نمی شود بلکه محیط و شکل رستوران تاثیر بسزایی در تصمیم شما دارد.
شما را با رستوران دینگ پود ، رستورانی که در لیست هیجان انگیز ترین و دنج ترین رستوران های دنیا قرار دارد  و گویی که در دل جنگل های سرسبز تایلند تبعید شده است،آشنا میکنیم شاید بخواهید در تجربه جدید تور تایلند آن را امتحان کنید.
هنگامی که سوار بر اتاقک هایی همچون لانه پرنده شدید شما را برفراز درختان میکشند و گارسون توسط کابل معلق و یک گیرنده ، غذا و نوشیدنی های دلخواه شما را می آورد.
غذا خوردن در آغوش آسمان و جنگل یک رویای شیرین است که با رفتن به دینگ پود به حقیقت تبدیل میشود.
خود را درون آشیانه معلق  پرنده میان منظره جنگلی همراه با پرنده هایی که پروازشان را به راحتی میبینید فرض کنید،حس آرامش و هیجان  ناشی از این فضا قطعا شما را به این رستوران هدایت میکند.میل کردن غذا در این رستوران می تواند خاص ترین تجربه را برایتان رقم بزند.



ساحلی به رنگ عشق!
ساحل تیرووامبادی ساحلی است کم تردد و بکر با شنهایی به رنگ سیاه ، در شمال شهر وارکالا در روستای کم جمعیت تیرووامبادی ، که در میان هندی ها به نام ساحل محبت معروف است. ( گویا هندی ها هم معتقدند مشکی رنگ عشق و محبت است ( .
این ساحل به دلیل واقع شدن درر نزدیکی انبوهی از درختان نارگیل و صخره های کم نظیر بسیار جذاب است . طبق تحقیقات انجام شده ،درشنهای سیاه رنگ این ساحل ، مواد رادیو اکتیو وجود دارد که برای سلامتی انسان بسیار خطرناک است ، به همین دلیل مراجعان کمی هم دارد.
سکوت و آرامش حاکم در این منطقه قدری است که از آن به عنوان گنج مخفی یاد کرده اند ، گنجی مخفی اما مملو از آرامش .
به خاطر گرمای بیش از حد هوا در ماههای گرم تابستان ، بهترین فصل برای بازدید ازاین ساحل فصل زمستان یعنی از ماه اکتبر تا فوریه است.اگر اهل کشف جاذبه های ناب و کمیاب هستید ،  تور هند  و بازدید از ساحل سیاه محبت را یکبار امتحان کنید.


کد N1911559

وبگردی