آفتاب

دلایل تازه مبنی بر روانی بودن ترامپ!

دلایل تازه مبنی بر روانی بودن ترامپ!

نحوه صحبت کردن او در مقابل دوربین، حالت های بدنی آقای آمریکا بخصوص زمانی که در حال امضا کردن خروجش از برجام بود، موج گزارشات روانشناسان مبنی بر اختلالات روانی او را در پی داشت

آفتاب: گمانه زنی ها در مورد شخصیت ترامپ و روانی بودن مرد اول آمریکا بار دیگر پس از خروج او از برجام شدت گرفته است. رفتار رئیس جمهور آمریکا پس از تکیه بر قدرت در کاخ سفید به شدت مورد توجه روانشناسان و روانپزشکان قرار گرفت و اخبار، حاکی از وجود نشانه های اوتیسم در او بود. عده ای هم او را دچار خودشیفتگی کاذب می دانستند و از این رو ارتباط با او را بسیار خطرناک توصیف می کردند. رفتار او در جلسات سیاسی و بین المللی بخصوص نوع دست دادن او با سیاسیون و الفاظ لوده‌‌ای که او در این جلسات به کار می برد، براین اخبار به نوعی صحه می گذاشت. این اخبار و برچسب زدن ها اما تا حدودی از تب و تاب افتاده بود که نشست مطبوعاتی ترامپ برای خروج آمریکا از برجام، باز هم او را زیر ذره بین بسیاری از روانشناسان مطرح دنیا قرار داد. نحوه صحبت کردن او در مقابل دوربین، حالت های بدنی آقای آمریکا بخصوص زمانی که در حال امضا کردن خروجش از برجام بود، موج گزارشات روانشناسان مبنی بر اختلالات روانی او را در پی داشت. اما چندی پیش صحبت های تلفنی او با پوتین رسانه ای شد و الفاظ غیر سیاسی وی بار دیگر بر غیرسیاسی بودن ترامپ مهر تایید زد.
به گزارش آفتاب به نقل از روزنامه نیویورک تایمز، رئیس‌جمهوری آمریکا اوایل سال جاری میلادی در تماس تلفنی با رئیس‌جمهوری روسیه برخی از مشاوران خودش را "افراد احمق" خطاب کرد.
روزنامه نیویورک تایمز نوشت: در این تماس تلفنی رئیس‌جمهوری روسیه با ناراحتی تاکید کرده بود، برخی از مقام‌های کاخ سفید برای انجام نشدن این مکالمه تلفنی تلاش کردند. ترامپ هم در پاسخ گفته: آنها افراد احمقی هستند و نباید به حرف آنها گوش کنید.
روانشناسان همچنان بر این باورند که این مرد، سیاسی نیست و نمی توان بر ذهنیات او در تصمیم‌گیری های سیاسی اعتماد کرد.

کد N1909693

وبگردی