آفتاب

تخصصی کردن اینوتک‌ها از برنامه‌های آینده رویداد ملی اینوتک سلامت

تخصصی کردن اینوتک‌ها از برنامه‌های آینده رویداد ملی اینوتک سلامت

دبیر علمی سومین رویداد اینوتک سلامت با بیان اینکه امیدواریم بتوانیم اینوتک‌ها را به سمت تخصصی‌شدن ببریم، گفت: اگر بخواهیم در این حوزه رویداد برگزار کنیم، حدود 8 محور باید مورد توجه قرار بگیرد، اما فعلا با سه محور آغاز کرده‌ایم، البته برنامه آینده این است که بتوانیم اینوتک‌های سلامت تخصصی را برگزار کنیم و در زمینه فعال‌سازی این مسیر نقشی را داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار ایسنا، دکتر لادن گیاهی دبیر علمی سومین رویداد اینوتک سلامت در نشست خبری این رویداد که امروز در دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد، اظهارکرد: با توجه به اینکه هدف محوری اینوتک سلامت توجه به توسعه و بلوغ زیست‌بوم کارآفرینی در حوزه سلامت است، همه تلاش‌ها برای ایجاد همگرایی در فعالیت‌هایی است که در حوزه سلامت در دانشگاه‌های مختلف انجام می‌شود.

وی ادامه داد: به دنبال این هستیم که زیرساخت‌هایی را که در حوزه فناوری سلامت در کشور ایجاد شده است، بتوانیم در معرض مخاطبین و شرکت‌کنندگان رویداد ملی اینوتک سلامت قرار دهیم.

دکتر گیاهی با بیان اینکه به دنبال این هستیم که برنامه سومین رویداد اینوتک سلامت را به نحوی تنظیم کنیم که بیشترین فرصت را برای شبکه‌سازی و تعامل بین شرکت کنندگان و سایر اعضا و اجزای سیستم کارآفرینی ایجاد کنیم،‌ گفت: از دانشگاه‌های همکار در این رویداد که در سه محور تعیین شده برای رویداد ملی اینوتک هر کدام در کشور قطب هستند، کمک گرفته‌ایم.

دبیر علمی سومین رویداد اینوتک سلامت اظهارکرد: به دنبال این هستیم که در قالب پنل‌های تخصصی و ترکیب این پنل‌ها با افراد آکادمیک و دانشگاهی و افراد صاحب تجربه و سرمایه، برنامه‌های خوبی برای این رویداد ملی داشته باشیم و همچنین برگزاری کارگاه‌های تخصصی مرتبط با محور و برگزاری جلسات منتورینگ برای ثبت نام کنندگان در رویداد اینوتک سلامت، پیش از آغاز برگزاری آن، از دیگر برنامه‌های این مراسم است.  

وی گفت: نهایت تلاش را انجام داده‌ایم تا بستر و زمینه تعامل را فراهم کنیم و میزان استفاده از فرصت‌ها، بستگی به انگیزه‌ مخاطبان دارد و ارتباطی که افراد در روزهای برگزاری مراسم برقرار می‌کنند.

دکتر گیاهی با اشاره به اینکه امیدواریم بتوانیم اینوتک‌ها را به سمت تخصصی‌شدن ببریم، گفت: اگر بخواهیم در این حوزه رویداد برگزار کنیم، حدود 8 محور باید مورد توجه قرار بگیرد، اما فعلا با سه محور آغاز کرده‌ایم، البته برنامه آینده این است که بتوانیم اینوتک‌های سلامت تخصصی را برگزار کنیم و در زمینه فعال‌سازی این مسیر نقشی را داشته باشیم.

دبیر علمی سومین رویداد اینوتک سلامت گفت: بخش نمایشگاهی در سومین رویداد ملی اینوتک سلامت فعال است، اما تفاوت اینوتک سلامت با نمایشگاه فناوری‌های نوین اینوتکس این است که قالب اینوتک بیشتر در قالب نشست‌های تخصصی و حرفه‌ای است و جنبه نمایشگاهی در بخش اینوتکس قوی‌تر است، اما بخش نمایشگاهی برای حوزه اینوتک نیز برای شرکت‌هایی است که به دنبال این هستند تا محصولات خود را در معرض نمایش قرار دهند، همچنین برای صندوق‌های سرمایه‌گذاری و نهادهای بازارساز است.

انتهای پیام

کد N1900850

وبگردی