آفتاب

عکس: بازیگران سریال رهایم نکن | دنیا مدنی کیست؟ +تصاویر

عکس: بازیگران سریال رهایم نکن | دنیا مدنی کیست؟ +تصاویر

دنیا مدنی بازیگر جوان ایرانی که به تازگی در سریال رهایم نکن نقش آفرینی کرده است متولد 13 تیر 1369 در تهران می باشد. دنیا مدنی دختر رویا تیموریان از همسر اولش است. سریال ماه رمضان رهایم نکن هر شب از شبکه 3 سیما پخش می شود. دنیا مدنی،امین تارخ،فریبا متخصص، محمدرضا هدایتی و .... از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال به ایفای نقش می پردازند. از جمله آثاری که دنیا مدنی در آنها ایفای نقش کرده است می توان سرو زیر آب، مفت‌ آباد، زندگی جای دیگریست، و نزدیک تر را نام برد. در ادامه عکس های دنیا مدنی بازیگر سریال رهایم نکن و بیوگرافی دنیا مدنی را مشاهده می کنید.

دنیا مدنی متولد ۱۳ تیر ۱۳۶۹ در تهران می باشد. وی دختر رویا تیموریان بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون می باشد و به همین دلیل از دوران کودکی با هنر بازیگری آشنا شده است. دنیا مدنی دختر رویا تیموریان بازیگر توانمند و پیشکسوت سینما و تلویزیون می باشد. شایان ذکر است پدر و مادر دنیا مدنی سال ها قبل از هم جدا شده اند. رویا تیموریان بعد از طلاق از همسر اول خود در سال ۸۲ با مسعود رایگان ازدواج کرد.
رویا تیموریان یک دختر دیگر از همسر اول دارد که نامش درنا است. درنا مدنی خواهر دنیا مدنی می باشد.

دنیا مدنی بازیگر سریال رهایم نکن



عکس دنیا مدنی



دنیا مدنی بازیگر سریال رهایم نکن



دنیا مدنی از طراحان موفق و برجسته در عرصه سینما می باشد و تاکنون با فیلم ها و سریال های زیادی همکاری کرده است.
رویا تیموریان در سی‌ و چهارمین جشنواره فیلم فجر و مراسم بزرگداشتش لباسی را به تن کرد که دخترش طراحی کرده بود.
وی فارغ‌التحصیل رشته طراحی لباس در ایران و در دانشگاه کشور مالزی می باشد.
نام دنیا مدنی تاکنون در چند فیلم و سریال دیده شده و در آثاری چون سرو زیر آب، مفت‌ آباد، زندگی جای دیگریست، و نزدیک تر حضور داشته و علاوه بر بازیگری در این آثار به عنوان دستیار صحنه و گروه صحنه و گروه لباس نیز حضور داشته است. و در فیلم سینمایی مفت آباد برای اولین بار مقابل دوربین رفت و بازیگری را تجربه کرد.

عکس دنیا مدنی



چند سال قبل  انتشار عکس های دونفره دنیا مدنی و علیرضا کمالی نژاد بیشتر رسانه ها اعلام کردند که این دو با هم ازدواج کردند و علیرضا کمالی نژاد همسرش می باشد.
اما این موضوع را خانم دنیا مدنی تکذیب کردند.
اما ورود جدی دنیا مدنی به دنیای بازیگری، مربوط به سال ۱۳۹۷ می باشد. سالی که وی با بازی در سریال رهایم نکن که در ماه رمضان از شبکه سه سیما پخش می شود بیشتر دیده خواهد شد. با توجه به پر بیننده بودن سریال های ماه رمضان اگر این بازیگر جوان نقش خود را به خوبی ایفا کرده باشد قطعا در ادامه پیشنهادات زیادی برای بازیگری دریافت خواهد کرد.
وی در این سریال با بازیگران مطرحی همچون امین تارخ، فریبا متخصص، محمدرضا هدایتی، مریم بوبانی، علیرضا استادی ، مارال فرجاد، نیما شعبان‌نژاد، معصومه قاسمی پور همبازی شده است.

بازیگران سریال رهایم نکن



عکس بازیگران سریال رهایم نکن



http://www.aftabir.com
کد N1880170

وبگردی