آفتاب
ویژه برنامه ماه رمضان 97

«ماه عسل 97» | زمان پخش قسمت اول ماه عسل

«ماه عسل 97» | زمان پخش قسمت اول ماه عسل

«ماه عسل 97» | برنامه ماه عسل، رمضان 97 نیز از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد. به گزارش آفتاب، برنامه ماه عسل 97 با اجرای احسان علیخانی هر روز در ایام ماه مبارک رمضان از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد. قسمت اول ماه عسل، پنجشنبه 27 اردیبهشت پخش می شود. زمان پخش برنامه ماه عسل، هر روز ساعت 19.

«ماه عسل 97»


در حالی نخستین قسمت فصل جدید برنامه تلویزیونی «ماه عسل» در اولین روز ماه مبارک رمضان ۲۷ اردیبهشت ماه روی آنتن خواهد رفت که تیتراژ و همچنین دکور آن توسط پیمان قانع در حال طراحی است.
دکور و تیتراژ «ماه عسل» از  سال های بدو تولید از بخش‌های مهم این برنامه‌ بوده‌ است، یکی از حساسیت‌های این برنامه تیتراژ آن است به همین جهت امسال همچنان مذاکره با خوانندگان برای انتخاب خواننده تیتراژ ادامه دارد.
«ماه عسل» هر سال دکور متفاوتی را تجربه کرده و امسال نیز جای جدیدی را برای ساخت دکور برگزیده که قابل توجه است. پیمان قانع طراح دکور برنامه‌های مطرح تلویزیون امسال نیز طراحی دکور «ماه عسل» را برعهده دارد و به گفته‌ی خود هر ساله برای ساخت دکور  «ماه عسل» ریسک‌هایی پشت سر می‌گذارد.
این برنامه به روال سال‌های گذشته ساعت ۱۹ روانه آنتن خواهد شد و تیم تولید همان تیم سال‌های گذشته هستند که اقدام به تولید سری جدید این برنامه خواهند کرد.
احسان علیخانی تهیه‌کننده و مجری، محمد پیوندی و حامد میرفتاحی کارگردان سوژه‌ها و ساخت آیتم‌ها، مسعود رجبیان مدیر تولید، پیمان قانع طراح دکور و صحنه و آرش ظلی‌پور برنامه ریز در فصل جدید «ماه عسل» حضور دارند.
این برنامه هر چه از نظر فرم و ساختار با تغییراتی مواجهه شود، گفته می‌شود سوژه محوری همچنان در آن ارجحیت دارد.

ساعت پخش ماه عسل 97


برنامه «ماه عسل» چندسالی بود که به پیشواز ماه رمضان می‌رفت و در اولین قسمت به مرور برنامه‌های سال گذشته خود و همچنین مهمانانی که در این برنامه حضور داشتند، می‌پرداخت.
امسال این اتفاق از روز اول ماه رمضان (پنج‌شنبه، ۲۷ اردیبهشت‌ماه) صورت خواهد گرفت و قسمت اول «ماه عسل» به آنچه سال گذشته در این برنامه رخ داد، مربوط می‌شود. اکنون دکور این برنامه که هر سال توسط پیمان قانع ساخته می‌شود و همواره مورد توجه هم بوده، در حال ساخت است.

آهنگش تیتراژ ماه عسل 97


در فضای مجازی خبری مبنی بر انتخاب خواننده تیتراژ «ماه عسل» منتشر شد. در این خبر آمده بهنام بانی، خواننده کشورمان، امسال با احسان علیخانی در ماه عسل همکاری می کند و قرار است تیتراژ ابتدایی ماه عسل 97 را بخواند.پیش از این در برخی خبرها، از بانی و شهاب مظفری به عنوان دو گزینه اصلی خوانندگی تیتراژ «ماه عسل» نام برده می شد.اولین برنامه «ماه عسل» فردا شب (پنجشنبه 27 اردیبهشت) ساعت 19 از شبکه سه سیما پخش می شود.
کد N1875539

وبگردی