آفتاب

ایران‌پوریان پنالتی‌هایش را پس گرفت

ایران‌پوریان پنالتی‌هایش را پس گرفت

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، محمد ایران‌پوریان، مدافع تراکتورسازی روز گذشته در دیدار با الغرافه قطر تک گل تیمش را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند تا پس از مدت‌ها به دوران پنالتی زنی موفق خودش در این تیم باز گردد.

ایران‌پوریان فصل گذشته در گل کردن پنالتی خود به یک رکورد در لیگ برتر رسیده بود ولی نوار 13 پنالتی گل شده وی در دیدار حساس با نفت تهران در فینال جام حذفی قطع شد.

مدافع با تجربه تراکتورسازی در دیدار با استقلال خوزستان در جام حذفی فصل جاری بازهم پنالتی خراب کرد تا منجر به حذف تیمش شود و پس از آن در بازی با سایپا هم پنالتی خود را از دست داد تا کادرفنی تصمیم به تغییر پنالتی‌زن خود بگیرد.

در این میان مهدی کیانی، کاپیتان تراکتورسازی در دو بازی گسترش فولاد و الاهلی پنالتی زد که هر دو پنالتی را از دست داد (در بازی با گسترش در ضربه برگشت دروازه را باز کرد) و مهدی مهدی‌پور هم در بازی رفت مقابل الغرافه پنالتی خود را از دست داد تا ناکامی تراکتوری‌ها در پنالتی سریالی شود.

روز گذشته با تصمیم ساغلام پنالتی‌ تراکتورسازی بازهم به ایران‌پوریان سپرده شد تا وی بتواند دروازه حریف قطری را باز کرده و دومین گل آسیایی تراکتورسازی را به ثمر برساند. اتفاقی که به نظر می‌رسد باعث شروع مجدد پنالتی‌زنی‌های وی در تیم تبریزی شود.

کد N1861849

وبگردی