آفتاب
علیرضا صمدی در گفتگو با مهر:

نگارش «صحنه زن» به پایان رسید/ یک باند خلافکار در بستری عاشقانه

نگارش «صحنه زن» به پایان رسید/ یک باند خلافکار در بستری عاشقانه

به گفته علیرضا صمدی کارگردان سینما، نگارش فیلمنامه سینمایی «صحنه زن» به پایان رسیده است و این اثر سینمایی پاییز کلید خواهد خورد.

علیرضا صمدی کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار مهر درباره جدیدترین فعالیت های خود گفت: به تازگی نگارش فیلمنامه فیلم سینمایی «صحنه زن» را به پایان رسانده ام و در اردیبهشت سال آینده برای این فیلم سینمایی درخواست پروانه ساخت می دهیم ضمن اینکه به احتمال زیاد تهیه کننده این اثر هم مجید رضابالا خواهد بود.

وی افزود: اگر موفق به دریافت این مجوز شویم پیش تولید این اثر را در تابستان آغاز می کنیم و در مهر ماه هم آن را کلید می زنیم تا بتوانیم «صحنه زن» را برای حضور در سی و هفتمین جشنواره ملی فیلم فجر آماده کنیم. این را هم باید عنوان کنم که بخش هایی از این فیلم در تهران و بخش کوچکی از آن در شمال تهران فیلمبرداری می شود.

صمدی عنوان کرد: «صحنه زن» درباره یک باند خلافکار است که یک قصه عاشقانه در بستر آن رخ می دهد و با فیلم قبلی من با عنوان «بی نامی» خیلی فرق دارد.

این کارگردان در پایان با اشاره به زمان اکران فیلم سینمایی «بی نامی» بیان کرد: پیش از این قرار بود این فیلم سینمایی در فصل بهار اکران شود و امیدوارم این اتفاق بیفتد در این صورت «بی نامی» در فصل پاییز به نمایش درمی آید.

باران کوثری، حسن معجونی، پوریا رحیمی سام، شهروز دل افکار، مهتاب ثروتی، علی باقری، رضا افشار، محمود نظرعلیان بازیگران «بی نامی» هستند.

تهیه کنندگی «بی نامی» بر عهده مجید رضابالا است و پخش بین‌المللی آن را علیرضا شاهرخی بر عهده خواهد داشت. این فیلم سینمایی هم اکنون در نوبت اکران قرار دارد.

فیلمنامه «بی نامی» را فرهاد مهندس پور و علیرضا صمدی به طور مشترک به نگارش در آورده‌اند و در خلاصه داستان آن آمده است: چند روز مانده به تولد چهل سالگی امیر اتفاقاتی او را وارد بحران بزرگی می کند، بحرانی که او را به جستجو وا می‌دارد.

کد N1847538

وبگردی