آفتاب
مدیر موسسه «کساء» به مهر گفت:

همکاری خواننده مطرح پاپ در قطعه «اراده»/ عبدالله روا روایت می‌کند

همکاری خواننده مطرح پاپ در قطعه «اراده»/ عبدالله روا روایت می‌کند

محسن طهرانی مدیر موسسه فرهنگی هنری «کساء» در تشریح تازه ترین فعالیت های این مجموعه در حوزه موسیقی از تولید و انتشار ۲ نماهنگ ویژه با حضور آهنگسازان و خوانندگان مطرح خبر داد.

محسن طهرانی مدیر موسسه فرهنگی هنری «کساء» در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن معرفی برنامه های پیش روی این مجموعه بیان کرد: چندی پیش با همکاری تعدادی از بازیگران شناخته شده تئاتر و تلویزیون کشورمان موفق به رونمایی از نماهنگ «مادر» شدیم که این موزیک ویدئو روز چهارشنبه شانزدهم اسفند ماه به صورت رسمی در دسترس علاقه مندان قرار گرفت. بعد از انتشار این نماهنگ که امیدوارم مورد پسند مخاطبان قرار گرفته باشد روی تولید سه اثر دیگر نیز فعالیت هایی را آغاز کردیم که اولین اثر با موضوعی اجتماعی تولید می شود.

وی ادامه داد: در این اثر موسیقایی که با عنوان «اراده» در دسترس مخاطبان قرار می گیرد یاسر قنبرلو به عنوان ترانه سرا حضور دارد. این در حالی است که قطعه مورد نظر با آهنگسازی و خوانندگی ۲ تن از هنرمندان صاحب نام عرصه موسیقی منتشر می شود که به محض قطعی شدن حضورشان درباره اسامی این عزیزان اطلاع رسانی لازم را انجام خواهم داد. اثر دیگری که در مرحله تولید قرار دارد واگویه ای از زبان یک فرزند شهید به پدرش است که برای این قطعه عبدالله روا از مجریان تلویزیون که خود از فرزندان عزیز شهدای معظم است به عنوان شاعر و راوی حضور دارد.

طهرانی یادآور شد: اثر دیگری که در موسسه فرهنگی هنری «کساء» در دست انتشار است مربوط به تولید یک قطعه ویژه از زبان یک کودک مستضعف در مناطق محروم است که با شعر قاسم صرافان به مخاطبان عرضه می شود. در این قطعه یک خواننده نوجوان با صدای بسیار فوق العاده و زیبایی که دارد به عنوان خواننده حضور دارد. این هنرمند نوجوان از بین ۷۰ هنرمندی که از آنها تست گرفتیم، انتخاب شده و می تواند مورد استفاده مخاطبان قرار گیرد.

مدیر موسسه فرهنگی هنری «کساء» در بخش پایانی صحبت های خود بیان کرد: موسسه فرهنگی هنری «کساء» برای سال آینده برنامه های زیادی را تدارک دیده که به اعتقاد من با توجه به ویژگی های گسترده پروژه می تواند مورد توجه مخاطبان قرار گیرد. به هر حال آنچه برای ما مهم است تولید و ضبط آثار ارزشمند در حوزه مسایل اجتماعی و انقلاب اسلامی است که ضرورت دارد هر ساله نسبت به ارتقای کیفیت آنها تلاش های زیادی را انجام داد.

کد N1840423

وبگردی