آفتاب

عید کجا بریم؟

عید کجا بریم؟

تا چشم به هم بزنید، تعطیلات نوروز ۹۷ هم از راه خواهد رسید و باید قبل از شلوغی و هجوم ملت برای خرید تورهای نوروزی، فکری به حالش کرد زیرا اگر از همین حالا برنامه سفر نداشته باشید، احتمالا از تعطیلات نوروزی بهره ای نخواهید برد.

تعطبلات عید نوروز بهترین فرصت برای همه اعضای خانواده است که با هم به سفر نوروزی بروند و خوش بگذرانند.
بنابراین اگر می‌خواهید جزو آن دسته‌ای نباشید که تازه شب عید یادشان می افتد که  ۱۵ روز تعطیلی دارند و نمیتوانند همه‌اش را به فامیل گردی و آجیل خوردن بگذرانند، الآن وقتش است که تصمیم بگیرید عید کجا بریم؟
اگر زود دست به کار شوید، در روزهای آخر بهمن و اوایل اسفند کلی تور نوروزی خوب با تخفیف پیدا می‌کنید اما همیشه بعد از تصمیم برای سفر رفتن، انتخاب مقصد سفر، از دشوارترین کارهاست چرا که باید آیتم های مختلفی را در نظر بگیرید که مهم ترین آنها، بحث هزینه و مسافت سفر شماست. در این مقاله تلاش کرده ایم، بهترین مقاصد گردشگری خارجی را که برای سفر در تعطیلات عید مناسب اند، معرفی کنیم.
 

تور صربستان

اولین و بهترین پیشنهاد ما به شما برای نوروز 97 تور صربستان است. جمهوری صربستان کشوری سرسبز و زیبا در شرق قاره اروپا است که از شهریور 96 شهروندان ایرانی برای سفر به آن نیازی به اخذ ویزا ندارند و این فرصتی ست که شاید در سالهای آتی موجود نباشد. 
بهترین فصل تور صربستان، بهار و تابستان است که گردشگران میتوانند از طبیعت فوق العاده زیبا و تفریحات سبک اروپایی بویژه در بلگراد پایتخت صربستان لذت ببرند.
صربستان برای اکثر ایرانیان مقصد جدیدی است که به هیچ یک از تورهای رایج نوروزی شباهتی ندارد و تجربه ای نو و متفاوت در تعطیلات نوروز است.


طبیعت بسیار سرسبز صربستان، آب و هوای خوب (دمای هوا مشابه تهران)، گردشهای دل انگیز روزانه و شبهای شاد بلگراد، تور صربستان نوروز 97 را یکی از بهترین انتخاب ها برای نوروز امسال کرده است.
جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره سفر به صربستان با آفتاب تراول، مجری مستقیم تور صربستان تماس بگیرید: 88559925 

تور قبرس اروپایی

دومین پیشنهاد نوروزی ما به شما که تخصص اصلی ماست، تور قبرس اروپایی است. قبرس جزیره ای زیبا و در دل دریای مدیترانه است که در هنگام نوروز آب و هوای بی نظیری دارد و سواحل درخشان آن که طبق افسانه ها زادگاه الهه عشق است، مناظر خیره کننده ای دارند. غیر از سواحل زیبای قبرس که شهرت جهانی دارند،غذاهای اصیل مدیترانه ای و نوشیدنی های معروف آن در کنار مراکز خرید گوناگون از جاذبه های تور قبرس اروپایی است.


مزیت انتخاب تور قبرس اروپایی برای نوروز این است که پرواز مستقیم برای تور قبرس اروپایی نوروز 97 برقرار شده است. همچنین ویزای قبرس اروپایی به شما کمک شایانی در گرفتن ویزای شینگن خواهد کرد و سفارت قبرس در ایام نوروز سختگیری کمتری در صدور ویزا دارد.
برای خرید تور قبرس اروپایی نیاز به ویزا دارید و بهترین راه برای رهایی از نگرانی در مورد ویزای قبرس این است که از یک آژانس معتبر خدمات تور قبرس اروپایی را تهیه فرمایید. در صورت نیاز به راهنمایی با مجری تخصصی تور قبرس تماس بگیرید: 88559925 

تور مالدیو

سومین پیشنهاد و البته رویایی ترین پیشنهاد ما به شما برای نوروز 97، تور مالدیو است. نوروز یکی از بهترین فصل ها برای سفر به مالدیو، این بهشت روی زمین است زیرا از شلوغی ها و گرانی های مالدیو در ایام سال نوی میلادی کاسته شده اما هنوز تا فصل باران های موسمی در جزایر مالدیو چند ماهی باقی مانده است.


مالدیو زیباترین مجمع الجزایر کوچک روی زمین است. از جاذبه های تور مالدیو به غیر از آب های فیروزه ای و سواحل شنی نقره فام، می توان به غواصی و گردش بین جزیره ها تا ماهیگیری، ورزش های آبی و تفریحات شبانه اشاره کرد. 
در پایان پیشنهاد میکنیم که لذت تور مالدیو را از دست ندهید! مالدیو بسیار زیباست و نیازی به ویزا ندارد و شما به راحتی میتونید سفری به مالدیو داشته باشید. برای خرید بهترین تور مالدیو نوروز 97 با ما تماس بگیرید: 88559925-021

تور کشتی کروز یونان

پیشنهاد بعدی ما که متفاوت ترین گزینه است، تور کشتی کروز یونان ست که از کوش آداسی ترکیه و بدون ویزا انجام میشود. تور کشتی کروز یونان نوروز 97 با کشتی مجلل Celestyal Majesty  برای بازدید از آتن پایتخت کشور یونان و جزایر زیبا و رویایی سانتورینی، رودس، کرت و سیروس برنامه ریزی شده است.


تور کشتی کروز یونان سفری متفاوت و خاطره ای به یادماندنی در نوروز 97 برای شما رقم خواهد زد و عدم نیاز به ویزای شینگن برای سفر به رویایی ترین جزایر دنیا از جمله سانتورینی، یکی از مهمترین ویژگی های تور کشتی کروز یونان نوروز 97 است.
همین حالا برای برنامه یک سفر لوکس به زیباترین جزیره های دنیا با ما تماس بگیرید: 88559925

تور ارمنستان

آخرین پیشنهاد و اقتصادی ترین پیشنهاد ما به شما تور ارمنستان نوروز 97 است.
ارمنستان کشوری کوچک ولی پر از شگفتی و هیجان است که در عین دارا بودن جاذبه های گردشگری فراوان، نزدیکی زیادی از لحاظ فرهنگی با ایران دارد. آب و هوای ارمنستاان هم تا حد زیادی مشابه استانهای شمال غربی ایران است، در نتیجه بهار و تابستان بهترین زمان برای لذت بردن از تور ارمنستان است.


نزدیکی مسافت، عدم نیاز به ویزا، پایین بودن قیمت مواد خوراکی و اجناس و همچنین شاد بودن مردم ارامنه از دلایل استقبال گسترده مردم از تور ارمنستان نوروز 97 می باشد.
کشور ارمنستان برای ایرانیان نیازی به اخذ ویزا ندارد و شما به راحتی میتوانید از این مقصد بسیار زیبا دیدن کنید. هزینه سفر به ایروان از مبلغ حدود یک میلیون تومان شروع میشود. برای خرید تور ارمنستان همین حالا اقدام کنید: 88559925
کد N1828563

وبگردی