آفتاب

جزئیات پیش فروش بلیط قطارهای نوروزی | بلیط قطار نوروز 97 را از کجا بخریم؟

جزئیات پیش فروش بلیط قطارهای نوروزی | بلیط قطار نوروز 97 را از کجا بخریم؟

جزئیات پیش فروش بلیط قطارهای نوروزی | با نزدیک شدن به ایام عید نوروز بازار سفرهای نورروزی داغ می شود و مردم نقاط مختلف کشور از این استان به استانی دیگر برای تفریح و لذت از عید می روند. هر ساله بیشتر سفرها در عید نوروز با قطار رخ می دهد که در ادامه پیش فروش بلیط قطارهای نوروزی قرار داده شده است که می توانید جزئیات بلیط قطارهای نوروزی را ببینید....

بیشتر بخوانید : برنامه حرکت قطارها...
بیشتر بخوانید : اطلاعات پروازهای ورودی مهرآباد...
بیشتر بخوانید : اطلاعات پروازهای خروجی مهرآباد...
با اعلام معاون مسافری راه آهن، فروش اینترنتی بلیط قطارهای نوروزی و فروش حضوری در آژانس‌ ها از ۸ صبح ۱۵ بهمن آغاز می‌شود.
۱۵ بهمن فقط بلیط تهران- مشهد و روز ۱۶ بهمن بقیه مسیرها به فروش می رسد.

بلیط قطار نوروزی 97


راه آهن جمهوری اسلامی ایران نیز به منظور سازماندهی به مقاصد و تاریخ سفرهای نوروزی به کمک مسافران می‌آید. بر اساس تقسیم‌بندی این شرکت، مقاصد داخلی در ایران به دو بخش محور خراسان و سایر محورها تقسیم می‌شوند. بدین ترتیب اگر مایل به خرید بلیط قطار مشهد و سفر به محور خراسان در بازه زمانی ۲۵ اسفند ۹۶ تا ۱۵ فروردین ۹۷ هستید، می‌بایست در تاریخ ۱۵ بهمن ۹۶ نسبت به پیش‌خرید بلیط قطار مورد نظر خود اقدام کنید. طبق اعلام شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، پیش‌فروش همزمان اینترنتی و مراکز فروش بلیط قطارهای مسافری شرکت رجاء در محور خراسان در تاریخ مذکور راس ساعت ۸ صبح آغاز می‌شود.
پیش‌فروش همزمان اینترنتی و مراکز فروش بلیط قطارهای مسافری شرکت رجاء در همه محورها به جز خراسان نیز راس ساعت ۸ صبح روز دوشنبه ۱۶ بهمن ماه ۹۶ آغاز می‌شود. از این رو اگر مایل به خرید بلیط قطار شیراز، بلیط قطار اصفهان، بلیط قطار تبریز، بلیط قطار اهواز و… در بازه زمانی ۲۵ اسفند ۹۶ تا ۱۵ فروردین ۹۷ هستید، این تاریخ را فراموش نکنید. 

جزئیات بلیط قطار نوروزی 97


جالب است بدانید طبق اعلام معاون مسافری راه ‌آهن، این سازمان بیش از یک ‌میلیون و ۸۷۳ هزار صندلی قطار را برای نوروز ۹۷ تدارک دیده که این تعداد نسبت به نوروز ۹۶، ۱۳.۶ درصد رشد داشته است. بر این اساس ۴هزار و ۸۴۰ قطار برای پیک نوروز سال ۹۷ خدمت رسانی خواهند کرد تا مسافران سفری لذت‌بخش و خاطره انگیز را تجربه کنند.
کد N1822158

وبگردی