آفتاب

انعقاد تفاهم‌نامه میان سازمان فنی حرفه‌ای و کانون انجمن‌های صنفی کارگران ساختمانی

انعقاد تفاهم‌نامه میان سازمان فنی حرفه‌ای و کانون انجمن‌های صنفی کارگران ساختمانی

اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان با کانون انجمن‌های صنفی کارگران ساختمانی این استان یک تفاهم‌نامه همکاری منعقد کرد.

به گزارش ایلنا،  سید جمیل احمدی (مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان) از انعقاد تفاهم نامه همکاری کانون انجمن‌های صنفی کارگران ساختمانی استان کردستان و اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای  این استان با هدف ساماندهی و توسعه نیروی کار شاغل در بخش صنعت ساختمان ، ارتقاء کیفیت ساخت‌وساز و ارتقاء مهارت استادکاران و کارگران ساختمانی خبر داد.

وی با اشاره به این که باید ارائه آموزش‌های فنی و حرفه ای براساس تقاضای بازارکار در جامعه باشد گفت : آموزش های فنی و حرفه‌ای می‌تواند نقش موثری در اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی داشته باشد که سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور با ارائه آموزش‌های مهارتی براساس تقاضای بازار با هدف کمک به معیشت و اقتصاد خانواده‌های ایرانی و حمایت از تولیدات داخلی توانسته است گامی موثر در راستای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی بردارد.

این مقام مسئول، اهداف کلیدی این تفاهم‌نامه را ایجاد همسویی و هماهنگی برای ارتقاء شغلی و ایمنی کارگران ساختمانی در استان کردستان دانست.

  این تفاهم‌نامه روز گذشته (هجدهم آذر ماه) منعقد شد.

 

کد N1801288

وبگردی