آفتاب

خبر مرگ خاوری را چه کسی تایید می کند؟ | آخرین اخبار «قتل خاوری»

خبر مرگ خاوری را چه کسی تایید می کند؟ | آخرین اخبار «قتل خاوری»

خبر مرگ خاوری را چه کسی تایید می کند؟ | در حالی که از روز گذشته خبر مرگ محمود رضا خاوری مدیر عانل بانک ملی احمدی نژاد در فضای مجازی منتشر شده، تا کنون هیچ مقامی این خبر را تایید نکرده است. پیگیری ها درباره مرگ خاوری از مقامات قضایی بی نتیجه بوده، و حالا همه منتظرند مقامات سیاسی و امنیتی خبر مرگ خاوری را تایید کنند...

بیشتر بخوانید: قتل محمود خاوری در کانادا .
بیشتر بخوانید: درباره پرونده فساد 3 هزار میلیاردی خاوری .
در برخی از شبکه‌های اجتماعی خبری مبنی بر قتل محمودرضا خاوری در کانادا دست به دست می‌شود، اما تاکنون هیچ مقامی در این خصوص صحبتی نکرده است.
ایسنا نوشت: در حالی این خبر در فضای مجازی منتشر شده که 30 آبان ماه دادگاهی برای رسیدگی به پرونده خاوری - مدیرعامل وقت بانک ملی - و از متهمان پرونده فساد بزرگ بانکی یا پرونده موسوم به سه هزار میلیاردی، به طور غیابی در شعبه 26 دادگاه انقلاب به ریاست قاضی احمدزاده برگزار شد.
پیگیری‌های صورت گرفته از دستگاه قضایی در این خصوص به نتیجه‌ای مبنی بر تکذیب یا صحت مرگ خاوری نرسیده است و ظاهرا این خبر باید از سوی مقامات سیاسی و امنیتی اطلاع‌رسانی شود؛ چرا که دستگاه قضایی اطلاعاتی از روند پرونده و برگزاری دادگاه را بنا بر وظیفه‌ای که بر عهده دارد، اعلام می کند.
شایعه قتل خاوری
به گزارش آفتاب، شایعه‌ی عجیب قتل محمود خاوری مدیرعامل بانک ملی در دولت احمدی نژاد که مقیم کاناداست، در حالی در روز جمعه در تلگرام به زبان فارسی به صورتی بسیار گسترده منتشر شده که هیچ رسانه‌ی رسمی حتی به آن نپرداخته است.
در شایعه‌ی منتشر شده درباره‌ی قتل خاوری حتی از پلیس کانادا نیز نقل قولی ساختگی دیده می‌شود:
«محمود رضا خاوری متهم اختلاس سه هزار میلیاردی شامگاه دیروز توسط افراد ناشناس بقتل رسید. پلیس کانادا اعلام کرد جسد وی را شامگاه دیروز حوالی منزل شخصی وی در سان کرست از منطقه بردیل پت شناسایی نموده. این درحالیست که پلیس ایالتی کانادا ضمن شدیدترین تدابیر امنیتی از ورود خبرنگاران برای تهیه گزارش ممانعت بعمل آورده و هرگونه توضیحات دیگری درمورد چگونگی حادثه قتل اعلام ننموده است».
حساسیت‌های خبری بر روی «محمود خاوری» از آنجا بالاست که دستیابی به خاوری پس از افشای دست داشتن در پرونده‌ی بزرگ فساد اقتصادی، ممکن نیست. او پس از خارج شدن از کشور استعفا داد و حالا سالهاست که در کانادا زندگی می‌کند.
کد N1800950

وبگردی