آفتاب

برج‌سازی در بافت فرسوده برداشت اشتباه خبرنگار است/ هیچ دستوری مبنی بر برج‌سازی در بافت‌ها صادر نشد

برج‌سازی در بافت فرسوده برداشت اشتباه خبرنگار است/ هیچ دستوری مبنی بر برج‌سازی در بافت‌ها صادر نشد

سرپرست شرکت عمران و بهسازی شهری با تاکید بر اینکه تا کنون هیچ گونه دستورالعمل و ابلاغیه ای از سوی ریاست جمهوری مبنی بر برج سازی در بافت فرسوده به وزارت راه و شهرسازی ارسال نشده است، گفت: انتشار خبر برج سازی در بافت فرسوده برداشت اشتباه یک خبرنگار از صحبت های رییس سازمان برنامه و بودجه بوده است.

هوشنگ عشایری در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا با بیان اینکه تا کنون هیچ گونه دستورالعمل و ابلاغیه ای از سوی ریاست جمهوری مبنی بر برج سازی در بافت فرسوده به وزارت راه و شهرسازی ارسال نشده است، گفت: حتی به صورت شفاهی هم هیچ مقام مسئولی در مجموعه ریاست جمهوری درباره برج سازی در بافت فرسوده با مسئولان وزارت راه و شهرسازی و سایر نهادهای مربوطه  حرفی نزده است.

وی تاکید کرد: چندی پیش آقای نوبخت، سخنگوی دولت و رییس سازمان برنامه و بودجه درباره انبوه سازی در بافت فرسوده در جمع رسانه ها صحبت کرد که متاسفانه خبرنگار یک رسانه از تولید انبوه مسکن برداشت برج سازی را داشت و خبر را هم بنا بر برداشت اشتباه خود منتشر کرد.

سرپرست شرکت عمران و بهسازی شهری افزود: آقای نوبخت در آن رویداد خبری درباره جریان تولید انبوه مسکن در بافت ها از جمله بافت فرسوده، تاریخی و سکونتگاه های حاشیه شهرها صحبت کرد و پس از انتشار اخبار اشتباه، موضوع برج سازی در بافت فرسوده هم تکذیب شد.    

عشایری تاکید کرد: آن رسانه هم پس از تکذیب خبر، مستندی که مبنی بر گفته آقای نوبخت درباره برج سازی در بافت فرسوده باشد را منتشر نکرد.

این مقام مسئول تاکید کرد: صحبت های آقای نوبخت غیر واقعی و اغراق آمیز منتشر شد وگرنه همه می دانند که برج سازی در بافت فرسوده نه خواسته مردم و نه سیاست دولت است.  

به گزارش ایلنا، اخیرا برخی از رسانه ها اقدام به انتشار اخباری مبنی بر صدور دستور برج سازی در بافت فرسوده از سوی رییس جمهوری و مخالفت عده ای با این دستور کرده اند که این اخبار تا کنون از سوی چند نهاد تکذیب شده است.

کد N1790330

وبگردی